Цитаты великих
Опрос посетителей
10 правил розмови, які дозволять тобі продемонструвати співрозмовнику свої найкращі якості
03.10.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Щоб розмова була комфортною не тільки для тебе, а й для твого співрозмовника і щоб ти зміг виявити в ньому свої найкращі якості, тобі слід дотримуватися кількох простих правил.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Вони допоможуть тобі розкритися, побудувати довірче спілкування і переконати людину в тому, що між вами вже встановилося порозуміння.
Нічого кардинально змінювати не доведеться, досить виставити невеликі обмеження.
Не говори погано про тих, кого немає з вами зараз
Запам'ятай раз і назавжди: якщо людини немає з вами тут і зараз, відклади обговорення тим, пов'язаних з ним, на потім.
Звичайно, ти маєш право на критику, можеш бути не згодним зі словами та вчинками інших людей і не зобов'язаний вдавати, що тобі хтось подобається, якщо це не так. Але все ж таки намагайся в розмові обмінюватися ідеями та враженнями, а не плітками.
Якщо ти можеш дозволити собі погано відгукуватися про тих, кого немає з вами зараз, твій співрозмовник запідозрить, що наступного разу в центрі обговорення може опинитися він.
Не перетворюй вади інших людей на тему для розмови
Чужі вади — не тема для розмови. Тим більше що ти ніколи не знаєш, як сама людина ставиться до своїх помилок чи слабкостей.
Цілком може виявитися, що він сильно переживає, соромиться, лає себе за те, що сталося, або довгі роки намагається позбутися своєї нестачі.
Будь розуміючим і поважай чужі особливості. У розмові з будь-ким краще виділити позитивні якості людини, тим самим підняти йому самооцінку, а негативні залишити без уваги.
Будь терплячим до співрозмовника
Тобі буде легко спілкуватися далеко не з кожною людиною. Хтось дуже багато уваги приділяє непотрібним подробицям, хтось говорить дуже повільно, а комусь потрібно, щоб ти виявляв навички активного слухання.
Всі ми різні, кожен зі своїми особливостями, до яких варто ставитись з повагою.
Ти ніколи не знаєш, що стоїть за тією чи іншою звичкою людини, який травматичний досвід змусив її поводитись саме так. Тому постарайся бути терплячим і розуміючим.
Виявляй емпатію
Завжди, коли ти обговорюєш щось із людиною, намагайся бути менш критичною. Так, ти можеш не підтримувати його слова та вчинки, вважати, що ти впорався б із проблемою набагато краще за нього, але не дозволяй собі говорити про це.
Став себе на місце іншої людини — так ти зможеш хоча б приблизно зрозуміти її емоції та стан. Врахуй, що у співрозмовника може бути зовсім інший життєвий досвід, що також відбиватиметься на його вчинках та способі мислення.
Емпатія — це чудова можливість вибудувати довірчі стосунки, зміцнити емоційний зв'язок із людиною та продемонструвати, що ти зріла особистість.
Уникай монополізації розмови
Навіть якщо тобі правда є що сказати, стеж за тим, щоб не займати весь простір розмови. Не потрібно монополізувати розмову, перетворюючи її на монолог.
Суть взаємодії людей один з одним – це рівна віддача. Якщо ти тільки й робиш, що кажеш, не даючи своєму співрозмовнику можливості так само виявити себе в обговоренні, така розмова буде цікава тільки тобі.
Вчись бути активним слухачем, не перебивай людину, не зводь вашу розмову тільки на ті теми, які подобаються собі.
Не говори про те, в чому ти не знаєшся
Хочеш справити приємне враження на людину — візьми на замітку не обговорювати ті теми, в яких ти не розумієшся.
По-перше, завжди можна зрозуміти, що людина тільки намагається здаватися експертом у будь-якій галузі. Поверхневі знання не надають тобі ваги і не допомагають демонструвати високий інтелект.
По-друге, спроби здаватися розумнішими та поінформованішими, ніж ти є насправді, призведуть до прямо протилежного ефекту.
Крім цього, ти ще й постанеш перед співрозмовником в образі невпевненої в собі людини, яка відчайдушно хоче самоствердитися.
Натомість чесно визнай, що тобі не вистачає знань та навичок, і вислови щирий інтерес до вивчення нової теми.
Зберігай дружелюбність і ввічливість
Найкраще утримуватися від обговорення гострих тем або висловлювання агресії у розмові. Хочеш проявити свої позитивні риси — зберігай доброзичливу атмосферу.
Будь дружнім і ввічливим, і ти точно підкориш людину. Навіть якщо у вас раптом виникне непорозуміння чи розбіжність у поглядах, постарайся згладити конфліктну ситуацію.
Немає сенсу вступати в суперечку і доводити свою правоту, адже зрештою кожен із вас залишиться при своїй думці, але висловлені в пориві агресії слова залишаться в пам'яті надовго.
Не давай оцінку собі та своїм діям
Одноманітно погано, якщо під час бесіди ти впадатимеш у нікому не потрібну самокритику або, навпаки, хвалити себе.
Зосередься на взаємодії з людиною, а не на аналізі своїх вчинків. У тебе є право на помилку, як і у твого співрозмовника, не треба лаяти себе, якщо ти зробив чи сказав щось не так.
Достатньо вибачитись і продовжити розмову. Якщо тобі є чим поділитися, і ти хочеш розповісти людині про свої успіхи — будь ласка, будь відкритим.
Тільки стримуй себе у висловлюваннях: нікому не хочеться вислуховувати промови, що нахвалюють. Співрозмовник сам висловить тобі свою повагу та захоплення, його не треба підштовхувати до цього.
Завершуй розмову рішуче
Коли тобі потрібно кудись поспішати або ти відчуваєш, що втомився від розмови з людиною, вислови йому подяку за приділений тобі час і ясно дай зрозуміти, що час покінчити.
Не варто робити натяки, далеко не кожен здатний їх побачити та правильно інтерпретувати. Співрозмовник може подумати, що він сказав щось не те, чи тобі просто нецікаво спілкуватися з ним.
Будь відкритим та конкретним у розмові. Так ти уникнеш непорозумінь і покажеш, що ти не звик замовчувати свої почуття, думки та потреби.
Не обіцяй те, чого не збираєшся виконувати
Якщо хочеш демонструвати свої найкращі якості, намагайся бути чесним у своїх обіцянках. Люди часто погоджуються зробити те, чого не хочуть чи не вміють.
У результаті на співрозмовника чекає відкладене розчарування: або ти виконаєш свою обіцянку посередньо, або зовсім забудеш про нього або відмовишся в останній момент.
Якщо ти розумієш, що не можеш бути впевненим у виконанні обіцяного на 100%, краще відмов людині у проханні заздалегідь.
Це набагато відповідальніше, ніж дати згоду та підвести співрозмовника, назавжди зруйнувавши його довіру до твоїх слів.
Комментарии Оставить комментарий