Цитаты великих
Опрос посетителей
8 розмовних навичок, які допоможуть тобі почуватися впевненіше у спілкуванні
28.03.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Спілкування – це невід'ємна частина нашого життя. Неважливо, хто ти — екстраверт чи інтроверт, у якому ти настрої чи наскільки цікавою людиною ти себе вважаєш.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Для того щоб почуватися комфортно, спілкуючись з іншими людьми, домагатися своїх цілей та отримувати задоволення від взаємодії, тобі потрібна впевненість у собі.
Знадобиться освоїти кілька нескладних навичок, щоб знайти її.
Вміння розпочати розмову
Коли ти не знаєш, як ініціювати розмову з людиною, виникає два можливі варіанти розвитку подій.
У першому ти вирішуєш, що незручна пауза і так все зробила за тебе, тому відмовляєшся від свого бажання, а часом і потреби вступити в діалог. Страх сказати щось не те, залишити по собі неприємне перше враження, виявитися висміяним бере над тобою гору.
У другому варіанті ти все ж таки робиш перший крок і починаєш розмову. Але через брак навичок спілкування швидко розумієш, що все виходить з-під контролю.
Тому напрошується висновок: важливо не лише виявити ініціативу, а й вдало вибрати тему для розмови. Бажано, якщо це буде щось нейтральне, щоб ти зміг підтримати легку та доброзичливу атмосферу.
Щоб зацікавити співрозмовника, ти можеш ставити йому питання, що мотивує його поділитися з тобою своїми думками та досвідом.
Вміння утримувати увагу співрозмовника
Щоб успішно вибудовувати спілкування з людиною, важливо вміти не лише залучати її до розмови, а й утримувати її увагу.
Корисно уважніше ставитися до реакцій, жестів та виразу обличчя співрозмовника — то ти зможеш вчасно зрозуміти, що йому нецікава тема.
Намагайся залучати до живої розмови: запитуй, активно підтримуй теми, які пропонує людина, висловлюй свої емоції та поділися історіями з життя, пов'язаними якось із предметом обговорення.
Це дозволить зміцнити взаєморозуміння та створити динаміку, яка не дасть вам занудьгувати.
Вміння чітко і ясно висловлюватись
Чітке та ясне вираження своїх думок та ідей – це важлива навичка для того, хто хоче почуватися впевненіше у спілкуванні.
Для того, щоб ти був зрозумілим, тобі потрібно говорити прямо, ставити відкриті питання, не вживати складних словосполучень, невідомих людині термінів або двозначних виразів.
Також важливо підлаштувати стиль комунікації під співрозмовника: хтось не сприймає швидку мову, а комусь, навпаки, важко почути повільну. Вміння чітко і ясно висловлюватися тісно пов'язані з іншим навичкою — вмінням перефразувати свої думки.
Якщо людина не зрозуміла те, що ти намагався їй донести, не здавайся: спробуй пояснити те саме ще раз, тільки іншими словами.
Уміння адаптуватися
Якщо ти вмієш бути гнучким і швидко адаптуєшся до різних співрозмовників, стилів мови або навіть ситуацій, то це твоя перевага. Кожна людина, яку ти зустрічаєш на своєму шляху, тією чи іншою мірою є унікальною.
Тому важливо бути готовим перебудувати свою модель взаємодії, якщо ти бачиш, що твої звички можуть перешкодити вам встановити контакт.
Підлаштовуйся під співрозмовника, будь відкритим новим ідеям та думкам під час розмови.
Вміння знаходити компроміси
Будь-яке спілкування стає неможливим, якщо люди в чомусь не згодні один з одним, але при цьому не хочуть чи не вміють йти на компроміси.
Щоб зберігати впевненість у собі, тобі необхідно навчитися шукати варіанти, які влаштують і тебе, і твого співрозмовника.
Іноді це важко, особливо якщо тема однаково важлива вам двох. Тому будь готовий відкриватися, першим пропонувати переглянути висновки, знижувати свої вимоги до співрозмовника і таке інше.
Вміння приєднуватися до розмови
Для того, щоб приєднатися до розмови, яка почалася без твоєї присутності, необхідно розуміти, як швидко влитися в розмову.
Більше того, треба стежити за тим, щоб нікого не скривдити, не перервати на півслові, не поставити некоректні питання.
При цьому обов'язково контролювати свої емоції, адже якщо ти дозволиш страху або роздратування проявитися у своїй поведінці, ти, швидше за все, або замкнешся в собі, або розлякаєш потенційних співрозмовників.
Завжди дотримуйся двох простих правил.
По-перше, починай говорити лише в тому випадку, якщо тобі справді є, що привнести до розмови.
По-друге, стався до всіх учасників розмови шанобливо: дозволяй їм висловлювати свою думку, навіть якщо вона не відповідає твоїй, роби компліменти, підтримуй їхнє бажання поділитися з оточуючими чимось корисним чи цікавим.
Вміння вести діалог на рівних
Не кожна людина здатна сприймати свого співрозмовника як рівного собі.
Хтось звик вважати, що тільки його думка єдина вірна і навіть слухати не хоче тих, чиї погляди чимось відрізняються. А хтось, навпаки, принижує себе, знецінюючи власний досвід, ідеї та думки, піднімаючи при цьому співрозмовника.
Вміння вести діалог на рівних — це надзвичайно важлива навичка. Завдяки йому ти зможеш вибудувати продуктивну взаємодію з кожною людиною.
Тобто ви будете шанобливо ставитися один до одного, вислуховувати і брати до уваги чужу думку, слухати і чути. Розуміння того, що у розмові всі його учасники рівні, робить тебе впевненішим.
Вміння контролювати свої емоції
Впевненість у спілкуванні можна виробити, якщо ти навчишся тримати свої емоції під контролем.
Ця навичка дає тобі перевагу перед співрозмовником, якщо той раптом вирішить вступити з тобою в суперечку, чи випадково скаже тобі щось різке або вживатиме двозначні фрази. У такій ситуації ти виявиш залізну витримку, зберігши обличчя та продемонструвавши свою врівноваженість.
Також вміння контролювати емоції допоможе тобі стримати свої страхи: боязнь здатися співрозмовнику нецікавим, сказати щось не те, розчарувати його, справити негативне враження і таке інше.
Коли ти боїшся, ти втрачаєш здатність доступно та вільно викладати свої думки та ідеї.
Пам'ятай, що здатність у потрібний момент зібратися і впоратися зі своїми емоціями дозволяє тобі вибудовувати ефективні взаємини з оточуючими.
Комментарии Оставить комментарий