ТОП-10 популярных новостей
11 ознак, що тобі не варто йти на друге побачення з дівчиною 13.11.2025 — Юмор — 0 15 речей, які відбудуться, коли ти візьмеш своє життя під контроль 11.11.2025 — Карьера — 0 11 причин, чому не варто чекати ідеального моменту для розмови про почуття 10.11.2025 — Психология отношений — 0 12 ситуацій, з яких тобі не вийти переможцем, якщо ти не виявиш рішучість 07.11.2025 — Карьера — 0 7 речей про жіночий оргазм, які варто знати (а про них ніхто не говорить) 05.11.2025 — Секс — 0 12 ознак того, що дівчина зацікавлена в тобі, але боїться закохатися 04.11.2025 — Психология отношений — 0 Як дивувати свою жінку, навіть якщо ви разом довгі роки 29.10.2025 — Психология отношений — 0 8 ознак, що твоя дівчина допомогла тобі змінитись на краще 23.10.2025 — Психология отношений — 0 9 ознак, що ти готовий до серйозних відносин, хоча сам цього не усвідомлюєш 21.10.2025 — Психология отношений — 0 10 ситуацій, коли ти повинен сказати «ні» 15.10.2025 — Карьера — 0

Цитаты великих

Грамм собственного опыта стоит дороже тонны чужих наставлений Махатма Ганди

Опрос посетителей

Какой у тебя автомобиль?

5 ситуацій, коли міняти роботу - погана ідея

23.05.2023 — Карьера
5 ситуацій, коли міняти роботу - погана ідея

Ті самі випадки, коли варто дати вашим відносинам із роботою ще один шанс!

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Поміняти місце роботи можна з різних причин - від невдоволення посадою до відсутності кар'єрних перспектив. Але незалежно від приводу зміна роботи свідчить про кризовий період у житті та супроводжується сильною фізичною чи емоційною напругою.

Перед тим, як приймати рішення про звільнення, варто розділити причини за принципом зон впливу — те, на що впливаєте ви, і те, що турбує, але не піддається вашому особистому впливу.

Якщо ситуація перебуває у колі вашого впливу, звільнятися не варто. До таких ситуацій можуть належати:

 

Конфлікти на роботі

Мабуть, не кожен співробітник може похвалитися ідеальним колективом. Обов'язково знайдеться такий колега, з ким можуть виникнути розбіжності, або ж, навпаки, ви можете комусь не сподобатися.

Що робити?

Намагайтеся зрозуміти, які ситуації спровокували проблеми з колективом. Неконструктивна критика та зневажливе ставлення з боку колективу? Чи ви були надто вимогливі до свого колеги?

Важливо розуміти, що вміння спілкуватися та грамотно вибудовувати професійні контакти стане в нагоді і на новому місці роботи. Тому постарайтеся навіть із такої неприємної ситуації отримати цінний досвід.

Адже ви можете вдосконалити навички спілкування з людьми зі складним характером та в майбутньому зробити це своєю перевагою.


Емоційне чи професійне вигоряння

Внаслідок вигоряння людина відчуває виснаження, безсилля та втрату інтересу до роботи. У таких станах люди схильні думати, що зміна роботи чи сфери діяльності допоможе вирішити цю проблему.

Проте звільнення дасть лише короткостроковий результат. Більше того, нова робота – це стрес для вже виснаженого організму.

Що робити?

Не рекомендується приймати кардинальні кар'єрні рішення. Найрозумніше буде взяти відпустку. Під час відпочинку ви матимете можливість обміркувати, в чому причина вигоряння, що саме вас не влаштовує.

Можливо, потрібен новий проект, зміна діяльності, а може ви вже переросли свою позицію і варто попросити про підвищення. У разі великого навантаження і безперервного стресу постарайтеся вплинути на умови праці.

Обговоріть з керівництвом перегляд вашого функціоналу та зручний для вас графік. Наприклад, якщо вам дозволять один або два дні на тиждень попрацювати з дому, ви будете продуктивнішими.

 

Особисті мотиви, які можуть негативно позначатися на продуктивності та робочих процесах

У більшості випадків співробітники не обговорюють свої побутові та сімейні проблеми за умовчанням, вважаючи, що це лише їхня особиста справа.

І коли рівень стресу досягає критичної точки, у співробітника трапляється раптове вигоряння, або він звільняється або просить відпустку.

Що робити?

Не варто боятися звернутися до колективу та керівництва за допомогою та підтримкою. Адже навіть невеликий прояв турботи та людська участь роблять співробітників більш лояльними до компанії та мотивованими.

У випадках, коли силами команди проблему вирішити не вдається, можна залучити медіаторів, психологів, коучів. Такі фахівці допоможуть повернути ресурсний стан і дозволять просто виговоритись.

 

Немає плану Б

Відхід у нікуди — крайній ступінь протесту та ознака того, що людина кілька років перебувала у стані дистресу і напевно відчув погіршення здоров'я вже на фізіологічному рівні: безсоння, занепад сил та настрої.

Що робити?

Проведіть швидкий аналіз ситуації. Проблема у вашому функціоналі та посаді? Тоді варто спробувати змінити сферу діяльності, перейти до іншого відділу.

Компанія, де ви працюєте, викликає у вас тривожність? Можна пошукати аналогічну посаду в іншій компанії. Вивчіть ринок праці та з'ясуйте, що зараз пропонують роботодавці, які навички потрібні.

Можна навіть переглянути інші сфери діяльності. Цілком ймовірно, що вас зацікавить щось зовсім інше.

 

Висока конкуренція та відчуття загнаності

Як правило, така ситуація знаходиться за межами нашої зони впливу. Роботодавець може збільшувати навантаження та приймати на роботу тих, хто готовий виконувати його за меншу винагороду.

Або вважати, що його співробітник недостатньо ефективний і не задовольняє його запити у збільшенні прибутку.

Що робити?

Варто оцінити тенденції у перспективі 2–3 роки вашого життя та подивитися на ситуацію критичніше. Оскільки така модель управління бізнесом може свідчити про труднощі, які має компанія, варто задуматися про пошук нового робочого місця.

 

Як ухвалити правильне рішення?

У кожного в житті були моменти, коли хотілося кинути все і зробити крок у невідомість. Однак тут слід впоратися з емоціями і поставити собі лише чотири питання:

  • Що гарного буде, якщо я звільнюсь?
  • Що поганого буде, якщо я звільнюсь?
  • Що буде, якщо я залишуся?
  • Що буде поганого, якщо я залишусь?

Цей спосіб прийняття правильного рішення називається квадратом Декарта. З його допомогою можна послідовно розглянути гіпотезу (у разі — «Що буде, якщо я звільнюся з роботи?») з чотирьох позицій і позбутися власних сумнівів. Або ж дійти висновку, що зараз не найкращий час для таких змін у житті.

Пам'ятайте, що зміна роботи – це серйозне рішення, яке може вплинути на ваш фінансовий стан та кар'єру. Тому необхідно робити правильний і усвідомлений вибір, щоб згодом не шкодувати про дії, ухвалені під владою емоцій.

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Вокруг света 0 Самые чистые пляжи Европы Внешность и здоровье 0 10 принципов осторожного обращения с алкоголем Звезды 0 Космическая красота Алессандры Амбросио в календаре Love В курсе 0 Історія 3D-автоматів: як слоти перейшли з «крутилок» у повноцінну графіку Внешность и здоровье 0 Согласны ли женщины с тем, что «мужчины только расцветают с возрастом» Внешность и здоровье 0 10 ознак того, що твій організм потребує перепочинку Карьера 0 "Вас тут не стояло!": скверные привычки, унаследованные из СССР Гаджеты 0 Sony создала переносной кондиционер, похожий на мышь Apple Карьера 0 15 вещей, которыми лучше не хвастаться В курсе 0 Шон Пенн отправляется на Марс в трейлере "Первые" Секс 0 Секс назвали худшим подарком на Новый год Секс 0 Скоростріл чи ні: уролог назвав мінімальний час для сексу Карьера 0 12 секретов обаяния, которые помогут тебе стать душой компании В курсе 0 Перший повний трейлер фільму «Джокер: Folie a Deux» Психология отношений 0 Как не зафейлить первые серьезные отношения Карьера 0 #говоритмужчина: дно эйфории Юмор 0 Если женщина спросит. Как правильно отвечать на вопросы своей девушки Карьера 0 9 хитрощів, які допоможуть тобі не зациклюватися на невдачах Секс 0 3 способа понять, что твоя девушка симулирует оргазм Психология отношений 0 Тестостерон, коханка та новий мотоцикл: що таке андропауза та як чоловіки її…
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.