ТОП-10 популярных новостей
10 бар'єрів, які можуть виникнути при спілкуванні з дівчиною, та як їх усунути 23.01.2025 — Психология отношений — 0 9 причин, чому розлучення краще, ніж нещасливий шлюб 21.01.2025 — Психология отношений — 0 2 головні правила етикету при відправленні нюдсів та дікпіків 20.01.2025 — Секс — 0 Хто така жінка-пума і як із нею спілкуватися 14.01.2025 — Юмор — 0 11 фраз, які стануть у нагоді, щоб знизити розпал пристрастей під час суперечок 10.01.2025 — Карьера — 0 Чим небезпечний секс у машині: 5 загроз 07.01.2025 — Секс — 0 9 причин, чому привабливість може заважати тобі знайти дівчину 06.01.2025 — Психология отношений — 0 Як зробити перший секс з новою дівчиною менш незручним 20.12.2024 — Секс — 0 5 ознак, що ти сексуально негативний, і як виправити це 12.12.2024 — Секс — 0 10 найдратівливіших речей на будь-якому корпоративі 11.12.2024 — Карьера — 0

Цитаты великих

Поражение — это просто возможность начать сначала, и на этот раз — более разумно.

Опрос посетителей

Какой у тебя автомобиль?

Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів

28.11.2022 — Автомобили
Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів

Після більш-менш спокійних 80-х світ став стрімко змінюватися і на геополітичному рівні, і в побутових питаннях.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Саме в 90-ті стартувало безліч експериментів щодо технологій, у тому числі в автомобільній промисловості. Це десятиліття було настільки яскравим, що ми досі згадуємо автомобілі з нього із теплотою.

І ні, це не тільки ностальгія, є безліч об'єктивних причин вважати 90-ті найкращою епохою в історії автомобілів.

 

Дизайнери змогли експериментувати, але все ще були обмежені логікою

Сьогодні автомобілі здебільшого стали однаковими, і складно відрізнити кросовер однієї компанії від іншої, якщо прибрати з них значок бренду.

90-ті були епохою експериментів. У ті часи виробники почали різко відходити від гострих кутів 70-х та 80-х і почали надавати автомобілям нові, обтічні форми. При цьому не було єдиного спрямування стилю, і можна було легко відрізнити BMW від Toyota.

Головне, що дизайнерам давали волю, але думка інженерів все ще залишалася вагомою, і на нього наголошували.

Саме в ті часи було створено багато легендарних автомобілів на кшталт Audi TT, Dodge Viper, Mazda MX-5 і так далі, на які дорівнюють і сьогодні.

Тепер, коли виробники бояться зайвий раз ризикувати і виходити за рамки продукту, що добре продається, ті експерименти з дизайном здаються чимось недосяжним.

Більше того, з якоїсь неясної причини маркетологи та директори в дорогих костюмах вирішили, ніби дизайнери краще за інженерів знають, що потрібно споживачеві, і наголосили в першу чергу на зовнішньому вигляду.

 

Технології стрибнули вперед, але залишалися на адекватному рівні

Саме в 90-ті в автомобілях почали масово з'являтися такі технології, як ABS, круїз-контроль, керування з керма і таке інше.

Це суттєво відрізняло машини тих років від 80-х, заснованих на принципах, закладених ще на зорі автомобілебудування.

У той час потужність комп'ютерів зростала щороку, при цьому вони стрімко зменшувалися, що дозволило впровадити в колись суто механічні транспортні засоби спочатку щіпку цифрових технологій, а потім цілий мішок.

Також масово стали встановлюватися подушки безпеки спочатку тільки для водія і пасажира, а потім і бічні. Тим часом технології впроваджувалися не за принципом «засунути побільше, щоб виглядати крутіше», а виходячи з логіки.

Виробники прагнули ергономіки, а вже потім дизайну. Саме тому стилістика техніки тих років була, м'яко кажучи, дивною.

Однак зручність була на порядок вищою через інтуїтивно зрозумілий дизайн. Тепер порівняй це з нинішніми тенденціями, коли виробники прибирають усі механічні кнопки та перемикачі, замінюючи їх на величезні сенсорні дисплеї.

Захотів зробити піч трохи гарячішим? Заходь у меню і вибирай там температуру.

 

Великий вибір дозволяв знайти будь-яку машину під свої потреби

Ми не заперечуємо, що різноманітність є і сьогодні, навіть у плані дизайну.

Однак саме 90-ті подарували величезний вибір не лише з погляду стилю, а й продуктивності та функціоналу.

До цього, в тому числі і на Заході, за великої кількості брендів вибір був не такий великий. На той час з'явилися різноманітні версії автомобілів.

Наприклад, ти міг купити просто Honda Civic, а міг вибрати продуктивнішу версію Honda Civic Type R. І ці версії серйозно відрізнялися одна від одної.

Були версії як для звичайних поїздок, так і для драг-рейсингу, дріфту та інших екстремальних видів водіння.

Доходило до того, що навіть виробники елітних машин пропонували версії, наприклад, зі збільшеним кліренсом та посиленим каркасом для заїздів бездоріжжям.

Все це є і сьогодні, але лише в дещо іншому ключі. Ти можеш побачити на машині шильдик Sport або Exclusive edition, за якими буде критися лише невелика зміна в дизайні на кшталт доданого спойлера і пара додаткових кінських сил під капотом.

 

У 90-х конструкція автомобілів дійшла до свого піку у плані співвідношення надійності та швидкості

Ми говоримо про використання матеріалів у виробництві. Сьогодні робиться упор на полегшені матеріали на зразок пластику та карбону.

У 80-х більшість виробників використовували старий добрий метал – важкий, але міцний матеріал.

У 90-х інженери дійшли своєрідної золотої середини між міцністю, легкістю та аеродинамікою.

У тих автомобілях була жорсткість від 80-х з їх товстостінним металом і швидкість тоді ще далеких 2000-х.

Ця дика на той момент суміш дозволила випускати дійсно довговічні автомобілі, які не тріскалися, як стиглий кавун, від найменшого удару в бік.

 

Дизель та бензин йшли на рівних

Сьогодні складно знайти легковий автомобіль та навіть кросовер на дизелі. Все тому, що хтось вирішив, що дизель не потрібен споживачеві, хоча це не так.

У 90-х дизель стояв навіть на маленьких Volkswagen Golf, не кажучи про різні позашляховики.

Оскільки паливо в ті часи було дешевим, їздити на дизелі було одним задоволенням. До того ж він більш екологічний, хоч і менш швидкісний, порівняно з бензином.

Що стосується бензинових двигунів, автомобілі того десятиліття, особливо ранніх років, легко перетравлювали АІ-80, а на 92 літали, як ракети.

Сьогодні, купуючи новий автомобіль, будь готовий, що доведеться заливати 98 або навіть 100. Ну а про дизель взагалі можна забути, адже це «брудно» і «невигідно».

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Карьера 0 Як поводитися у спілкуванні з колегою, який провокує тебе на конфлікт В курсе 0 Адама Сэндлера никто не воспринимает всерьез в комедии "Хеллоуин Хьюби" Внешность и здоровье 0 Ким Кардашьян в лукбуке Yeezy Butter В курсе 0 Новый анимационный клип группы "Ленинград" и Глюкозы Карьера 0 6 вещей, которые о тебе понимает человек в первые секунды знакомства Внешность и здоровье 0 Cadillac присвятив електрокарам колекцію кросівок Внешность и здоровье 0 Чому чоловікові не варто мити голову шампунем своєї дівчини В курсе 0 Первый кадр: Леонардо ДиКаприо в фильме Мартина Скорсезе "Убийцы цветочной луны" Секс 0 Одинокие занимаются сексом чаще женатых и еще 5 открытий об отношениях Психология отношений 0 Як зустрічатися з дівчиною, якщо ти живеш з батьками Звезды 0 День девятый: Даутцен Крез в новом ролике LOVE Magazine Психология отношений 0 8 романтических жестов из прошлого, которые помогут тебе в отношениях Внешность и здоровье 0 12 "всегда" и 10 "никогда": простейшие привычки для поддержания здоровья Юмор 0 #говоритженщина: душные дамы Гаджеты 0 Китайська компанія Urtopia вигадала велосипед, з яким можна розмовляти Психология отношений 0 5 важных факторов, по которым оценивают мужскую сексуальность Секс 0 Как формируются сексуальные девиации и можно ли их "вылечить" Секс 0 Сексуально или глупо? В курсе 0 Джейк Джилленхол звинувачений у вбивстві в серіалі Apple TV «Презумпція… Вокруг света 0 Дослідники назвали країни, де живуть жінки з найбільшими сідницями
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.