ТОП-10 популярных новостей
Що робити, якщо дівчині, в яку ти закоханий, подобається хтось інший 20.11.2024 — Психология отношений — 0 Справа не в тобі: 8 можливих причин, чому дівчина не готова до відносин 18.11.2024 — Психология отношений — 0 6 поганих причин для розлучення 13.11.2024 — Психология отношений — 0 7 причин, чому ти застряг у стосунках, які не приносять тобі щастя 05.11.2024 — Психология отношений — 0 10 речей, які здаються простими тому, що ти розумний 01.11.2024 — Карьера — 0 5 вчинків, через які твої шанси на друге побачення прагнуть до нуля 30.10.2024 — Психология отношений — 0 7 речей, які сильна жінка ніколи не зробить заради тебе 25.10.2024 — Психология отношений — 0 8 способів підтримувати пристрасть у довгострокових відносинах 24.10.2024 — Психология отношений — 0 10 ознак, що ти опинився у відносинах з розрахунку 18.10.2024 — Психология отношений — 0 Як прийняти минуле своєї дівчини, щоб не мучитися від ревнощів і поганих думок 11.10.2024 — Психология отношений — 0

Цитаты великих

Не позволяйте жизни заставлять вас становиться тем, кем вы быть не хотите.

Опрос посетителей

Сколько тебе лет?

Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів

28.11.2022 — Автомобили
Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів

Після більш-менш спокійних 80-х світ став стрімко змінюватися і на геополітичному рівні, і в побутових питаннях.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Саме в 90-ті стартувало безліч експериментів щодо технологій, у тому числі в автомобільній промисловості. Це десятиліття було настільки яскравим, що ми досі згадуємо автомобілі з нього із теплотою.

І ні, це не тільки ностальгія, є безліч об'єктивних причин вважати 90-ті найкращою епохою в історії автомобілів.

 

Дизайнери змогли експериментувати, але все ще були обмежені логікою

Сьогодні автомобілі здебільшого стали однаковими, і складно відрізнити кросовер однієї компанії від іншої, якщо прибрати з них значок бренду.

90-ті були епохою експериментів. У ті часи виробники почали різко відходити від гострих кутів 70-х та 80-х і почали надавати автомобілям нові, обтічні форми. При цьому не було єдиного спрямування стилю, і можна було легко відрізнити BMW від Toyota.

Головне, що дизайнерам давали волю, але думка інженерів все ще залишалася вагомою, і на нього наголошували.

Саме в ті часи було створено багато легендарних автомобілів на кшталт Audi TT, Dodge Viper, Mazda MX-5 і так далі, на які дорівнюють і сьогодні.

Тепер, коли виробники бояться зайвий раз ризикувати і виходити за рамки продукту, що добре продається, ті експерименти з дизайном здаються чимось недосяжним.

Більше того, з якоїсь неясної причини маркетологи та директори в дорогих костюмах вирішили, ніби дизайнери краще за інженерів знають, що потрібно споживачеві, і наголосили в першу чергу на зовнішньому вигляду.

 

Технології стрибнули вперед, але залишалися на адекватному рівні

Саме в 90-ті в автомобілях почали масово з'являтися такі технології, як ABS, круїз-контроль, керування з керма і таке інше.

Це суттєво відрізняло машини тих років від 80-х, заснованих на принципах, закладених ще на зорі автомобілебудування.

У той час потужність комп'ютерів зростала щороку, при цьому вони стрімко зменшувалися, що дозволило впровадити в колись суто механічні транспортні засоби спочатку щіпку цифрових технологій, а потім цілий мішок.

Також масово стали встановлюватися подушки безпеки спочатку тільки для водія і пасажира, а потім і бічні. Тим часом технології впроваджувалися не за принципом «засунути побільше, щоб виглядати крутіше», а виходячи з логіки.

Виробники прагнули ергономіки, а вже потім дизайну. Саме тому стилістика техніки тих років була, м'яко кажучи, дивною.

Однак зручність була на порядок вищою через інтуїтивно зрозумілий дизайн. Тепер порівняй це з нинішніми тенденціями, коли виробники прибирають усі механічні кнопки та перемикачі, замінюючи їх на величезні сенсорні дисплеї.

Захотів зробити піч трохи гарячішим? Заходь у меню і вибирай там температуру.

 

Великий вибір дозволяв знайти будь-яку машину під свої потреби

Ми не заперечуємо, що різноманітність є і сьогодні, навіть у плані дизайну.

Однак саме 90-ті подарували величезний вибір не лише з погляду стилю, а й продуктивності та функціоналу.

До цього, в тому числі і на Заході, за великої кількості брендів вибір був не такий великий. На той час з'явилися різноманітні версії автомобілів.

Наприклад, ти міг купити просто Honda Civic, а міг вибрати продуктивнішу версію Honda Civic Type R. І ці версії серйозно відрізнялися одна від одної.

Були версії як для звичайних поїздок, так і для драг-рейсингу, дріфту та інших екстремальних видів водіння.

Доходило до того, що навіть виробники елітних машин пропонували версії, наприклад, зі збільшеним кліренсом та посиленим каркасом для заїздів бездоріжжям.

Все це є і сьогодні, але лише в дещо іншому ключі. Ти можеш побачити на машині шильдик Sport або Exclusive edition, за якими буде критися лише невелика зміна в дизайні на кшталт доданого спойлера і пара додаткових кінських сил під капотом.

 

У 90-х конструкція автомобілів дійшла до свого піку у плані співвідношення надійності та швидкості

Ми говоримо про використання матеріалів у виробництві. Сьогодні робиться упор на полегшені матеріали на зразок пластику та карбону.

У 80-х більшість виробників використовували старий добрий метал – важкий, але міцний матеріал.

У 90-х інженери дійшли своєрідної золотої середини між міцністю, легкістю та аеродинамікою.

У тих автомобілях була жорсткість від 80-х з їх товстостінним металом і швидкість тоді ще далеких 2000-х.

Ця дика на той момент суміш дозволила випускати дійсно довговічні автомобілі, які не тріскалися, як стиглий кавун, від найменшого удару в бік.

 

Дизель та бензин йшли на рівних

Сьогодні складно знайти легковий автомобіль та навіть кросовер на дизелі. Все тому, що хтось вирішив, що дизель не потрібен споживачеві, хоча це не так.

У 90-х дизель стояв навіть на маленьких Volkswagen Golf, не кажучи про різні позашляховики.

Оскільки паливо в ті часи було дешевим, їздити на дизелі було одним задоволенням. До того ж він більш екологічний, хоч і менш швидкісний, порівняно з бензином.

Що стосується бензинових двигунів, автомобілі того десятиліття, особливо ранніх років, легко перетравлювали АІ-80, а на 92 літали, як ракети.

Сьогодні, купуючи новий автомобіль, будь готовий, що доведеться заливати 98 або навіть 100. Ну а про дизель взагалі можна забути, адже це «брудно» і «невигідно».

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Карьера 0 37 вещей, которые не должен делать мужчина Внешность и здоровье 0 7 обычных занятий, которые вредят мозгу Карьера 0 Руководство по финансовому успеху для начинающих миллионеров Карьера 0 10 вредных советов, как выглядеть умнее в Zoom на удаленке Психология отношений 0 7 причин відпустити ситуацію і перестати шукати відносини В курсе 0 Шварценеггер в комедии "За что мы убьем Гюнтера" В курсе 0 Джон Траволта станет безумным поклонником в хоккейной маске в трейлере "Фанат" Секс 0 10 пpавил поведения после секса Внешность и здоровье 0 Джентльмены в запое или Как и что пили 300 лет назад Карьера 0 Как правильно говорить на собеседовании о будущей зарплате Секс 0 Не стесняйся самостимуляции и еще 9 советов, которые превратят тебя в постели в… Карьера 0 15 неприличных на слух слов с абсолютно приличным смыслом Секс 0 Лимон, кишки фекалии: как предохранялись люди до 21 века MC Like 0 Біргіт Кос у рекламній кампанії спідньої білизни New Yorker Автомобили 0 Toyota возглавила рейтинг самых дорогих автобрендов 2020 года В курсе 0 Уилл Смит и Мартин Лоуренс в первом трейлере "Плохих парней-3" Секс 0 Что женщины на самом деле думают о самых популяpных сексуальных позах MC Like 0 На фоне скандала: лучшие снимки Терри Ричардсона В курсе 0 Netflix поделились первыми кадрами "Космических войск" Психология отношений 0 Женский мозг: инструкция по применению
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.