ТОП-10 популярных новостей
Повсякденні фрази, які зараз уже не почуєш 25.07.2024 — Карьера — 0 9 ознак, що дівчина зла на тебе, але приховує це 24.07.2024 — Психология отношений — 0 9 причин, чому дівчина може покинути тебе, навіть якщо все ще любить 23.07.2024 — Психология отношений — 0 Фраза, яка допоможе виграти будь-яку суперечку 22.07.2024 — Карьера — 0 10 фраз, які каже дівчина, коли намагається маніпулювати твоєю любов'ю до неї 19.07.2024 — Психология отношений — 0 6 типів чоловіків - до якого належите ви? 11.07.2024 — Юмор — 0 6 дратівливих фраз, які говорить дівчина, і що вони означають насправді 10.07.2024 — MC Like — 0 13 ознак, що дівчина, з якою ти познайомився, надто незріла для стосунків 09.07.2024 — Психология отношений — 0 Чому ваша ввічливість робить вас невдахою на роботі 05.07.2024 — Карьера — 0 13 причин, чому тобі подобається дівчина, яку твої друзі вважають непривабливою 04.07.2024 — Психология отношений — 0

Цитаты великих

Если женщина говорит, что все «так», значит все не «так». А если она говорит, что все «не так», значит вообще все «не так». The Simpsons

Опрос посетителей

Какой у тебя автомобиль?

Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів

28.11.2022 — Автомобили
Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів

Після більш-менш спокійних 80-х світ став стрімко змінюватися і на геополітичному рівні, і в побутових питаннях.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Саме в 90-ті стартувало безліч експериментів щодо технологій, у тому числі в автомобільній промисловості. Це десятиліття було настільки яскравим, що ми досі згадуємо автомобілі з нього із теплотою.

І ні, це не тільки ностальгія, є безліч об'єктивних причин вважати 90-ті найкращою епохою в історії автомобілів.

 

Дизайнери змогли експериментувати, але все ще були обмежені логікою

Сьогодні автомобілі здебільшого стали однаковими, і складно відрізнити кросовер однієї компанії від іншої, якщо прибрати з них значок бренду.

90-ті були епохою експериментів. У ті часи виробники почали різко відходити від гострих кутів 70-х та 80-х і почали надавати автомобілям нові, обтічні форми. При цьому не було єдиного спрямування стилю, і можна було легко відрізнити BMW від Toyota.

Головне, що дизайнерам давали волю, але думка інженерів все ще залишалася вагомою, і на нього наголошували.

Саме в ті часи було створено багато легендарних автомобілів на кшталт Audi TT, Dodge Viper, Mazda MX-5 і так далі, на які дорівнюють і сьогодні.

Тепер, коли виробники бояться зайвий раз ризикувати і виходити за рамки продукту, що добре продається, ті експерименти з дизайном здаються чимось недосяжним.

Більше того, з якоїсь неясної причини маркетологи та директори в дорогих костюмах вирішили, ніби дизайнери краще за інженерів знають, що потрібно споживачеві, і наголосили в першу чергу на зовнішньому вигляду.

 

Технології стрибнули вперед, але залишалися на адекватному рівні

Саме в 90-ті в автомобілях почали масово з'являтися такі технології, як ABS, круїз-контроль, керування з керма і таке інше.

Це суттєво відрізняло машини тих років від 80-х, заснованих на принципах, закладених ще на зорі автомобілебудування.

У той час потужність комп'ютерів зростала щороку, при цьому вони стрімко зменшувалися, що дозволило впровадити в колись суто механічні транспортні засоби спочатку щіпку цифрових технологій, а потім цілий мішок.

Також масово стали встановлюватися подушки безпеки спочатку тільки для водія і пасажира, а потім і бічні. Тим часом технології впроваджувалися не за принципом «засунути побільше, щоб виглядати крутіше», а виходячи з логіки.

Виробники прагнули ергономіки, а вже потім дизайну. Саме тому стилістика техніки тих років була, м'яко кажучи, дивною.

Однак зручність була на порядок вищою через інтуїтивно зрозумілий дизайн. Тепер порівняй це з нинішніми тенденціями, коли виробники прибирають усі механічні кнопки та перемикачі, замінюючи їх на величезні сенсорні дисплеї.

Захотів зробити піч трохи гарячішим? Заходь у меню і вибирай там температуру.

 

Великий вибір дозволяв знайти будь-яку машину під свої потреби

Ми не заперечуємо, що різноманітність є і сьогодні, навіть у плані дизайну.

Однак саме 90-ті подарували величезний вибір не лише з погляду стилю, а й продуктивності та функціоналу.

До цього, в тому числі і на Заході, за великої кількості брендів вибір був не такий великий. На той час з'явилися різноманітні версії автомобілів.

Наприклад, ти міг купити просто Honda Civic, а міг вибрати продуктивнішу версію Honda Civic Type R. І ці версії серйозно відрізнялися одна від одної.

Були версії як для звичайних поїздок, так і для драг-рейсингу, дріфту та інших екстремальних видів водіння.

Доходило до того, що навіть виробники елітних машин пропонували версії, наприклад, зі збільшеним кліренсом та посиленим каркасом для заїздів бездоріжжям.

Все це є і сьогодні, але лише в дещо іншому ключі. Ти можеш побачити на машині шильдик Sport або Exclusive edition, за якими буде критися лише невелика зміна в дизайні на кшталт доданого спойлера і пара додаткових кінських сил під капотом.

 

У 90-х конструкція автомобілів дійшла до свого піку у плані співвідношення надійності та швидкості

Ми говоримо про використання матеріалів у виробництві. Сьогодні робиться упор на полегшені матеріали на зразок пластику та карбону.

У 80-х більшість виробників використовували старий добрий метал – важкий, але міцний матеріал.

У 90-х інженери дійшли своєрідної золотої середини між міцністю, легкістю та аеродинамікою.

У тих автомобілях була жорсткість від 80-х з їх товстостінним металом і швидкість тоді ще далеких 2000-х.

Ця дика на той момент суміш дозволила випускати дійсно довговічні автомобілі, які не тріскалися, як стиглий кавун, від найменшого удару в бік.

 

Дизель та бензин йшли на рівних

Сьогодні складно знайти легковий автомобіль та навіть кросовер на дизелі. Все тому, що хтось вирішив, що дизель не потрібен споживачеві, хоча це не так.

У 90-х дизель стояв навіть на маленьких Volkswagen Golf, не кажучи про різні позашляховики.

Оскільки паливо в ті часи було дешевим, їздити на дизелі було одним задоволенням. До того ж він більш екологічний, хоч і менш швидкісний, порівняно з бензином.

Що стосується бензинових двигунів, автомобілі того десятиліття, особливо ранніх років, легко перетравлювали АІ-80, а на 92 літали, як ракети.

Сьогодні, купуючи новий автомобіль, будь готовий, що доведеться заливати 98 або навіть 100. Ну а про дизель взагалі можна забути, адже це «брудно» і «невигідно».

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Звезды 0 Ирина Шейк и Адриана Лима в провокационной съемке Vogue Внешность и здоровье 0 Усы: круто или нет (женский взгляд) Психология отношений 0 10 вчинків дівчини, які вказують на те, що вона тебе розлюбила Юмор 0 #говоритженщина: душные дамы Карьера 0 Что делать, если твой друг постоянно рассказывает одни и те же истории Психология отношений 0 Почему вам не обязательно быть лучшими друзьями с вашей второй половиной Гаджеты 0 Вещь дня: будильник, который сам приготовит вам кофе В курсе 0 Как делать спортивные ставки на PariMatch В курсе 0 Крис Хемсворт и Том Хиддлстон в новом трейлере "Тор: Рагнарек" Внешность и здоровье 0 Puma выпустили кроссовки, которые очень сильно похожи на Гитлера В курсе 0 Дуэйн Джонсон в трейлере "Рэмпейдж" Звезды 0 Ким Кардашьян для новой кампании SKIMS в стиле 80-х Секс 0 Как занимается сексом и строит отношения поколение Z В курсе 0 Первый взгляд: кадры со съемок сериала «Властелин колец: Кольца власти» Звезды 0 Алессандра Амбросио в новой летней фотосессии Внешность и здоровье 0 Новая (очень яркая) коллекция Фаррелла и adidas Originals Секс 1 Секс, которого боятся мужчины Автомобили 0 Объявлены самые "мужские" автомобили В курсе 0 Вышел трейлер фильма «Доктор Стрэндж: В мультивселенной безумия» В курсе 0 Ева Грин и Колин Фаррелл в трейлере "Дамбо"
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.