Цитаты великих
Опрос посетителей
Чому 90-ті були найкращою епохою в історії автомобілів
28.11.2022 — Автомобилигроші Заробляй
крипту
Після більш-менш спокійних 80-х світ став стрімко змінюватися і на геополітичному рівні, і в побутових питаннях.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Саме в 90-ті стартувало безліч експериментів щодо технологій, у тому числі в автомобільній промисловості. Це десятиліття було настільки яскравим, що ми досі згадуємо автомобілі з нього із теплотою.
І ні, це не тільки ностальгія, є безліч об'єктивних причин вважати 90-ті найкращою епохою в історії автомобілів.
Дизайнери змогли експериментувати, але все ще були обмежені логікою
Сьогодні автомобілі здебільшого стали однаковими, і складно відрізнити кросовер однієї компанії від іншої, якщо прибрати з них значок бренду.
90-ті були епохою експериментів. У ті часи виробники почали різко відходити від гострих кутів 70-х та 80-х і почали надавати автомобілям нові, обтічні форми. При цьому не було єдиного спрямування стилю, і можна було легко відрізнити BMW від Toyota.
Головне, що дизайнерам давали волю, але думка інженерів все ще залишалася вагомою, і на нього наголошували.
Саме в ті часи було створено багато легендарних автомобілів на кшталт Audi TT, Dodge Viper, Mazda MX-5 і так далі, на які дорівнюють і сьогодні.
Тепер, коли виробники бояться зайвий раз ризикувати і виходити за рамки продукту, що добре продається, ті експерименти з дизайном здаються чимось недосяжним.
Більше того, з якоїсь неясної причини маркетологи та директори в дорогих костюмах вирішили, ніби дизайнери краще за інженерів знають, що потрібно споживачеві, і наголосили в першу чергу на зовнішньому вигляду.
Технології стрибнули вперед, але залишалися на адекватному рівні
Саме в 90-ті в автомобілях почали масово з'являтися такі технології, як ABS, круїз-контроль, керування з керма і таке інше.
Це суттєво відрізняло машини тих років від 80-х, заснованих на принципах, закладених ще на зорі автомобілебудування.
У той час потужність комп'ютерів зростала щороку, при цьому вони стрімко зменшувалися, що дозволило впровадити в колись суто механічні транспортні засоби спочатку щіпку цифрових технологій, а потім цілий мішок.
Також масово стали встановлюватися подушки безпеки спочатку тільки для водія і пасажира, а потім і бічні. Тим часом технології впроваджувалися не за принципом «засунути побільше, щоб виглядати крутіше», а виходячи з логіки.
Виробники прагнули ергономіки, а вже потім дизайну. Саме тому стилістика техніки тих років була, м'яко кажучи, дивною.
Однак зручність була на порядок вищою через інтуїтивно зрозумілий дизайн. Тепер порівняй це з нинішніми тенденціями, коли виробники прибирають усі механічні кнопки та перемикачі, замінюючи їх на величезні сенсорні дисплеї.
Захотів зробити піч трохи гарячішим? Заходь у меню і вибирай там температуру.
Великий вибір дозволяв знайти будь-яку машину під свої потреби
Ми не заперечуємо, що різноманітність є і сьогодні, навіть у плані дизайну.
Однак саме 90-ті подарували величезний вибір не лише з погляду стилю, а й продуктивності та функціоналу.
До цього, в тому числі і на Заході, за великої кількості брендів вибір був не такий великий. На той час з'явилися різноманітні версії автомобілів.
Наприклад, ти міг купити просто Honda Civic, а міг вибрати продуктивнішу версію Honda Civic Type R. І ці версії серйозно відрізнялися одна від одної.
Були версії як для звичайних поїздок, так і для драг-рейсингу, дріфту та інших екстремальних видів водіння.
Доходило до того, що навіть виробники елітних машин пропонували версії, наприклад, зі збільшеним кліренсом та посиленим каркасом для заїздів бездоріжжям.
Все це є і сьогодні, але лише в дещо іншому ключі. Ти можеш побачити на машині шильдик Sport або Exclusive edition, за якими буде критися лише невелика зміна в дизайні на кшталт доданого спойлера і пара додаткових кінських сил під капотом.
У 90-х конструкція автомобілів дійшла до свого піку у плані співвідношення надійності та швидкості
Ми говоримо про використання матеріалів у виробництві. Сьогодні робиться упор на полегшені матеріали на зразок пластику та карбону.
У 80-х більшість виробників використовували старий добрий метал – важкий, але міцний матеріал.
У 90-х інженери дійшли своєрідної золотої середини між міцністю, легкістю та аеродинамікою.
У тих автомобілях була жорсткість від 80-х з їх товстостінним металом і швидкість тоді ще далеких 2000-х.
Ця дика на той момент суміш дозволила випускати дійсно довговічні автомобілі, які не тріскалися, як стиглий кавун, від найменшого удару в бік.
Дизель та бензин йшли на рівних
Сьогодні складно знайти легковий автомобіль та навіть кросовер на дизелі. Все тому, що хтось вирішив, що дизель не потрібен споживачеві, хоча це не так.
У 90-х дизель стояв навіть на маленьких Volkswagen Golf, не кажучи про різні позашляховики.
Оскільки паливо в ті часи було дешевим, їздити на дизелі було одним задоволенням. До того ж він більш екологічний, хоч і менш швидкісний, порівняно з бензином.
Що стосується бензинових двигунів, автомобілі того десятиліття, особливо ранніх років, легко перетравлювали АІ-80, а на 92 літали, як ракети.
Сьогодні, купуючи новий автомобіль, будь готовий, що доведеться заливати 98 або навіть 100. Ну а про дизель взагалі можна забути, адже це «брудно» і «невигідно».
Комментарии Оставить комментарий