ТОП-10 популярных новостей
9 ознак, що ти занадто намагаєшся сподобатися іншим, і що робити натомість 05.12.2025 — Карьера — 0 10 причин невдоволення собою, які заважають тобі бути щасливим тут і зараз 04.12.2025 — Карьера — 0 Чим відрізняються побачення у 20, 30 та 40 років: опитування на Reddit показало… 02.12.2025 — Юмор — 0 Що робити, якщо дівчина ніколи не проявляє ініціативу в сексі 27.11.2025 — Секс — 0 15 речей, які варто знати, перш ніж зустрічатися з саркастичною жінкою 20.11.2025 — Психология отношений — 0 Фрази, які говорять люди, які вважають себе кращими за інших 19.11.2025 — Карьера — 0 11 ознак, що тобі не варто йти на друге побачення з дівчиною 13.11.2025 — Юмор — 0 15 речей, які відбудуться, коли ти візьмеш своє життя під контроль 11.11.2025 — Карьера — 0 11 причин, чому не варто чекати ідеального моменту для розмови про почуття 10.11.2025 — Психология отношений — 0 12 ситуацій, з яких тобі не вийти переможцем, якщо ти не виявиш рішучість 07.11.2025 — Карьера — 0

Цитаты великих

Когда долго смотришь на море, начинаешь скучать по людям, а когда долго смотришь на людей – по морю. Харуки Мураками

Опрос посетителей

Сколько тебе лет?

Фото дня: Хайді Клум та її донька для різдвяної рекламної кампанії Intimissimi

23.11.2022 — Звезды
Фото дня: Хайді Клум та її донька для різдвяної рекламної кампанії Intimissimi

49-річна Хайді Клум та її 18-річна донька Льоні стали героїнями різдвяної рекламної кампанії Intimissimi. Хайді позує в червоній напівпрозорій білизні, на Льоні — піжама з мереживом.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Перша кампанія за участю матері та дочки для Intimissimi була опублікована у жовтні, зустрінута вона була суперечливо. Багатьом здалося дивним і навіть недоречним, що Хайді та Льоні позують у спідній білизні. Сама Льоні сказала в інтерв'ю, що їй дуже сподобалася фотосесія та процес зйомки, а негативні коментарі її не дуже цікавлять.

У суперечки про фотосесію включився скандальний радіоведучий Говард Стерн, який заявив, що вона "напрочуд недоречна, але відірватися неможливо" і назвав зйомку "втіленням чоловічої фантазії".

З новою кампанією, схоже, історія повторюється: користувачі в коментарях називають її "дивною" та "кринжевою", а Хайді докоряють спробам "просунути дочкину кар'єру". Є й інші думки. "Прекрасний союз, нічого дивного, скільки ханжських поглядів! Реклама знята зі смаком", - пише користувач brightmonn.

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Внешность и здоровье 0 У якому віці найкраще ростуть м'язи В курсе 0 Тизер экранизации романа Стивена Кинга "Противостояние" Карьера 0 9 страхів, через які ти залишаєшся нещасним Звезды 0 Алессандра Амбросио для рекламной кампании купальников Gal Floripa Психология отношений 0 5 способов помириться со своей девушкой Звезды 0 Кендіс Сванепул у новому дропі купальників Tropic of C Психология отношений 0 12 ознак того, що ти можеш повністю довіряти своїй дівчині Карьера 0 11 речей, які ти робиш краще в міру того, як дорослішаєш Автомобили 0 Автомобілі BMW зможуть змінювати колір кузова за бажанням власника Карьера 0 10 ознак того, що ти не розумієш свої справжні потреби Юмор 0 Парни признались, что изменилось в их жизни после помолвки Карьера 0 Матчасть: есть ли место мату в русском языке Психология отношений 0 Способ знакомства для стеснительных мужчин Юмор 0 До якого віку добре бути неодруженим чоловіком? В курсе 0 Джейсон Стетхем, Меган Фокс та інші в трейлері «Нестримних-4» Юмор 0 4 признака того, что ваш брак обречен, по мнению свадебных фотографов В курсе 0 Официальный трейлер третьего сезона "Мира Дикого Запада" В курсе 0 Рождение легенды Фредди Меркьюри в трейлере "Богемной рапсодии" Карьера 0 Риси характеру, які показують, що твою впевненість неможливо похитнути Психология отношений 0 7 главных ошибок, которые ты не должен совершать при расставании
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.