Цитаты великих
Опрос посетителей
12 фраз, що означають, що ви емоційно розумніші за більшість людей
12.07.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Кожна відображає силу однієї з інтелектуальних компетенцій.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Психолог Деніел Гоулман пояснює: емоційний інтелект включає чотири великі сфери: самосвідомість, самоврядування, соціальну обізнаність і управління відносинами. Вони, у свою чергу, складаються з певних навичок — компетенцій, які впливають на те, як ми поводимося, наприклад, на роботі — зможемо зайняти позицію лідера в колективі чи ні.
При цьому кожну з 12 компетенцій так чи інакше відображають певні фрази, думки, судження — якщо ви часто керуєтеся ними, значить емоційно ви набагато інтелектуальніші за інших.
«Я впораюся з цим»
Самоврядування: емоційний самоконтроль
Навіть якщо всередині вас вирує гнів або розростається тривога, це ніхто не дізнається, тому що ви досягли досконалості в контролі своїх емоцій. ви розумієте, що особисті переживання не повинні заважати тому, що ви робите і тим більше впливати на колег. Якщо ви все ж таки зриваєтеся, то швидко приходьте до тями.
"Мені є куди рости - і тобі теж"
Самоврядування: позитивний настрій
Небезпечна помилка — вважати, що досяг досконалості у тому чи іншому навичці. Правильніше усвідомлювати, що кожному — так-так, навіть включаючи вас — є ще куди вдосконалюватися, в тому числі під керівництвом експертів. Такий позитивний погляд на речі дозволяє витримувати удари долі та бачити потенціал для зростання навіть у невдачах.
«Я в захваті від цих змін»
Самоврядування: адаптивність
Простіше кажучи, вміння виходити із зони комфорту та адаптуватися до всього нового. Вміння справлятися з невизначеністю, прагнення вчитися чогось нового, не замикаючись у рамках звичного, — дуже важлива навичка.
«Це те, що справді важливо»
Самоврядування: рівняння досягнення мети
Така компетенція корисна у різних ситуаціях. Наприклад, коли вас весь час щось відволікає, але ви можете змусити себе зосередитися на потрібній задачі, щоб не підвести інших. Або ж — під час роботи в команді — вміння виконувати завдання на користь спільної справи і не тягнути ковдру на себе, щоб виділитися навіть на шкоду результату.
«Я так подумав/відчув, бо…»
Самосвідомість
Розвинена самосвідомість говорить про те, що ви розумієте, як впливає на вас ваш настрій: про що змушує думати, що відчувати, чого хотіти. Ви можете визначити, що конкретні погані думки - це наслідок агресії, тривоги чи смутку, а значить маєте можливість не піддатися їхньому впливу. Самосвідомість є необхідною умовою для поліпшення емоційного самоконтролю та самоврядування.
«Я розумію, що ти відчуваєш і турбуюся про тебе»
Соціальна поінформованість: емпатія
Психологи виділяють 3 види емпатії. Когнітивна - розпізнавання чужих емоцій. Знати, що людина відчуває і думає — запорука успіху у будь-яких переговорах. Емоційна емпатія — здатність непросто знати, а й приймати він чужі почуття. Не завжди це легко, але здатність прожити чийсь біль чи невдачу - створюють близькість і довіру. Третя емпатія-жаліслива, коли ви піклуєтеся і турбуєтеся про людину, якій зараз важко.
"Так ось як тут все влаштовано"
Соціальна поінформованість: організаційний фактор
Хто володіє знаннями, той має світ — відомий факт. А знати, хто приймає рішення, які безпосередньо впливають на ваш успіх – це ключ до кар'єрних сходів (і не лише). Якщо ви розумієте, хто залучений до прийняття рішень і як ця схема працює, ви можете вплинути на будь-яку ланку в ланцюжку.
"А що, якщо вам вчинити так?"
Управління відносинами: вплив
Ви знаєте, як переконати когось прийняти вашу точку зору, подивитися на ту чи іншу ситуацію вашими очима. При цьому ви не наказуєте - боже борони. Ви просто пропонуєте варіанти, які могли б покращити його роботу чи вирішити його проблему. І як правило, вони працюють, а отже, до вас прислухаються.
«Це багато означає, тому що…»
Управління взаємовідносинами: надихаюче лідерство
Якщо ви справжній лідер, то зможете надихнути команду на те, щоб досягти найкращих результатів. Ви вмієте мотивувати, знаходите потрібні слова для кожної ситуації — неважливо, йдеться про найскладніший проект, над яким ви б'єтеся вже кілька місяців або про дружню поїздку на відпочинок, коли ніхто не може дійти спільної думки. Головне - ви кажете від серця до серця - і це знаходить відгук.
«Ми можемо це залагодити»
Управління взаємовідносинами: управління конфліктами
Талант у вирішенні конфліктів означає, що ви не ігноруєте їх, можете вислухати всі точки зору та знаходите безпрограшні рішення, які влаштують усі конфліктуючі сторони.
"Ми прикриваємо один одного"
Управління взаємовідносинами: командна робота
У вашій команді ніхто нікого не принижує та не висміює. Ви не підставляєте колег і знаєте: якщо треба вони заступляться за вас. Ви не ризикуєте людьми заради сходів у кар'єрі — головне для вас психологічна безпека в колективі. До речі, сім'ї та друзів це теж стосується.
"Це могло б вам допомогти"
Управління взаємовідносинами: коучинг та наставництво
Психологи вважають, що наставництво – ключова частина допомоги у розвитку майбутніх лідерів Ваше завдання – давати менш досвідченим людям зворотний зв'язок, пропонувати підтримку та мотивувати їх вчитися та рости. Людина з розвиненим емоційним інтелектом активно входить у коучинг, не думаючи у тому, що розвиваючи когось іншого, він «підсиджує» себе.
Комментарии Оставить комментарий