Цитаты великих
Опрос посетителей
Вчені виявили несподіваний корисний ефект від спиртного
27.09.2023 — Внешность и здоровьегроші Заробляй
крипту
Останнім часом вчені публікують одне дослідження за іншим, приходячи до тих самих невтішних висновків: безпечної дози алкоголю не існує, все, що ми п'ємо, відгукнеться на наше здоров'я. Лікарі стверджують, що ризики різних захворювань підвищуються. Однак, якщо залишити осторонь міркування здоров'я, виявляється, що спиртне здатне принести нам користь.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Так, вчені з Університету штату Каліфорнія в Сан-Хосе з'ясували, що у поміркованих людей все ж таки є незаперечна перевага перед тими, хто дотримується сухого закону.
У звіті, який з'явився в Journal of Labor Research, йдеться про те, що люди, які іноді п'ють, в середньому заробляють на 10-14% більше своїх колег-непитущів. А зарплата у чоловіків, які навідуються до бару хоча б раз на місяць, тобто п'ють не на самоті перед телевізором після роботи, а в хорошій компанії, — ще на 7% вище. Тобто різниця між доходами чоловіків, які «соціально п'ють», і тих, хто «в зав'язці», — 21%.
Професор економіки Університету Сан-Хосе Едвард Стрінгем вважає, що спиртне допомагає створити людям свого роду соціальний капітал, оскільки легка бесіда за келихом вина або пляшкою пива в барі допомагає нетворкінгу, робить нові знайомства простими і дозволяє вивчити корисні відомості зі співрозмовника. Все це зрештою працює на збільшення доходу: люди, що випивають, розглядаються як більш відкриті і екстравертні.
У жінок ситуація трохи гірша: ті, хто випиває в барах, заробляють у середньому на 8% більше, ніж ті, хто від спиртного відмовляється. Але, мабуть, у питних закладах жінки менш схильні вести світські та ділові бесіди, ніж чоловіки.
Насамкінець автори дослідження попереджають, що політика нульової толерантності до алкоголю в компаніях може бути контрпродуктивною. Деколи несподівані ідеї, рішення, команди та колаборації виникають саме під час бесіди «без краваток» за банкою пива після роботи, а не у високих кабінетах.
Загалом, упевнені вчені, різного роду антиалкогольні кампанії у масштабах міста, штату та держави можуть обернутися для економіки втратами.
"Людям не потрібно забороняти пити, важливо, щоб вони робили це в помірних кількостях і не забували про можливі наслідки", - пишуть дослідники.
Комментарии Оставить комментарий