Цитаты великих
Опрос посетителей
6 ознак, що з тобою важко спілкуватися, і як це виправити
13.10.2023 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Час від часу кожна людина може виступати в ролі поганого співрозмовника. Але деякі звички спілкування можуть змусити оточуючих відмовлятися від комунікації з тобою.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Ти легко дратуєшся
Навряд чи захочеш спілкуватися з людиною, яка легко дратується під час розмови. Причому не лише від слів співрозмовника, а й від зовнішніх факторів, які йому не подобаються.
Наприклад, коли він робить уїдливі зауваження щодо музики в кафе або грубо спілкується з офіціантом, який припустився невеликої помилки.
Якщо дізнався себе у цих прикладах, варто приділити час тому, щоб навчитися контролювати свої емоції, а також правильно висловлювати їх.
Адже з озлобленою людиною складно перебувати поряд і вести конструктивний діалог.
Тобі потрібно завжди бути в центрі уваги
Спілкування з людиною, яка постійно вимагає до себе уваги, втомлює. До того ж співрозмовники швидше вважатимуть його егоїстичним чи незацікавленим у них самих.
Щоб уникнути неприємностей, важливо пам'ятати, що діалог — це спільна робота двох людей, а не виступ одного.
Вчись не перебивати співрозмовника, слухати його, а також не хвалитися своїми досягненнями, коли це не доречно.
Крім того, відмовся від звички говорити «А в мене» або «А я» у відповідь на його історії, навіть якщо в тебе сталося щось схоже чи вражаюче.
Натомість висловлюй емоції з приводу того, що сказав співрозмовник, щоб підтримати його і показати, що тобі не байдужі його слова.
Ти любиш сперечатися
Деякі люди просто люблять сперечатися. Звичайно, зіткнення думок може бути цікавим і надихаючим, але в цьому потрібно знати міру.
Інакше можна уславитися грубою людиною, яка не здатна йти на компроміси і не намагається зрозуміти співрозмовника. А ще потреба завжди мати рацію відштовхує більшість людей.
Замість того щоб з піною біля рота доводити свою правоту, намагайся слухати співрозмовника і наводити вагомі докази. Не варто робити розмову надмірно емоційною або відкрито дорікати людині в тому, що вона не має рації.
У деяких випадках взагалі варто запропонувати змінити тему розмови. Так краще вчинити, якщо легка суперечка переростає у серйозний конфлікт на порожньому місці.
У тебе завжди знайдеться десяток причин для скарг
Час від часу кожен із нас скаржиться на свої проблеми. Але якщо людина така поведінка входить у звичку, з нею стає важко спілкуватися.
Навряд чи невимушена дружня бесіда принесе позитивні емоції, якщо вона просякнута негативом та наріканням на життя.
Замість того, щоб скаржитися оточуючим, вчися справлятися з негативними думками і боротися з ними до того, як вони перетворяться на слова.
Також візьми у звичку ділитися із співрозмовниками добрими подіями, які з тобою трапилися.
Ти засуджуєш оточуючих
Навіть один критичний коментар на адресу оточуючих може змусити співрозмовника сумніватися, чи варто мати з тобою справу. Адже велика ймовірність того, що ти і на його адресу можеш сказати щось неприємне.
До того ж поспішні судження рідко виявляються правдивими та заважають заводити нових друзів, а також об'єктивно оцінювати реальність.
Щоб впоратися із засудженням, потрібно навчитися шукати навіть у неприємних для тебе речах щось позитивне. Однак якщо це не вдається, то варто промовчати, а не висловлювати своє обурення вголос.
Пам'ятай, що краще зробити комусь зауваження в розумі і залишитися добрим співрозмовником, ніж прокоментувати чиюсь зовнішність чи вміння вголос і відвернути від себе людей.
Тебе легко образити
З уразливими людьми важко підтримувати стосунки.
Навряд чи комусь сподобається вести діалог з тим, хто від одного неправильно сказаного слова вважає себе приниженим та ображеним.
Особливо якщо співрозмовник не хотів навмисне завдати йому болю або чимось засмутити. Важливо вчитися розуміти, коли образа виправдана, а коли ні.
Наприклад, якщо хтось колко пожартував на твою адресу, навмисно намагаючись продемонструвати твої недоліки, то нормально зазнати цього неприємного почуття.
А от якщо ти ображаєшся на друга за те, що він запізнився на 10 хвилин, то варто пробачити його, а не приховувати образу.
Комментарии Оставить комментарий