Цитаты великих
Опрос посетителей
5 фактів про автомобільні технології, які ви не знали
20.11.2023 — Автомобилигроші Заробляй
крипту
Розповідаємо, чому ніхто не оцінив перші подушки безпеки та навіщо в машині потрібна доповнена реальність.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Безпілотний автомобіль намагалися створити ще на початку минулого століття
У 1921 році компанія Radio Corporation of America показала пристрій, що керувався за допомогою радіоапаратури. Але такий варіант більше скидався на сьогоднішні іграшкові машинки з пультом.
Перший повністю автоматизований автомобіль збудували в японському університеті Цукуба у 1977 році. Він міг їхати зі швидкістю до 30 км/год.
Наразі технології розвиваються, але жодна компанія не запустила масового виробництва такого транспорту.
Інтегрують лише окремі елементи, на зразок безпілотного паркування або систем автоматичного регулювання швидкості.
Електромобілі зможуть заряджатися за кілька хвилин
Люди вже звикли до смартфонів, які майже миттєво заповнюють енергію. Незабаром те саме може статися і з автомобілями. У 2021 році швейцарська компанія ABB представила найшвидшу у світі зарядну станцію.
За даними виробника, для повної зарядки будь-якого електрокара достатньо чверті години. А щоб забезпечити запас ходу 100 км, потрібно не більше трьох хвилин.
Винахідник круїз-контролю вигадав його, щоб допомогти своєму невмілому особистому водію
Круїз-контроль дозволяє водієві довго підтримувати ту саму швидкість. За легендою, на створення інженера Ральфа Тітора штовхнула манера водіння особистого водія. Титора дратувало, що під час розмови той починав їхати повільніше.
В 1948 винахідник запатентував систему, що допомагає вести машину більш стабільно. Сучасні адаптивні круїз-контролі не лише зберігають задану швидкість, а й коригують траєкторію руху та тримають дистанцію з іншими машинами.
Подушки безпеки працюють на основі азоту
Автор першого такого пристрою - Джон Хетрік. Але його версія 1953 року не викликала інтересу: в ній використовувалося стиснене повітря, яке не завжди спрацьовувало швидко.
В 1964 інженер з Японії Ясузобуро Коборі розробив подушку на основі азиду натрію - його отримують за допомогою оксиду азоту.
При ударі включається датчик, який запалює таблетки з речовиною. У подушку надходить газ, і вона викидається у салон. На все йде 20-50 мілісекунд.
Технологію продовжують удосконалювати: є розробки, які підлаштовуються до обставин аварії. При слабкому зіткненні подушки не викидатимуться в салон з усією потужністю. А ще вони можуть спрацювати за секунду до ДТП.
Лобове скло скоро може перетворитися на дисплей доповненої реальності
Наприкінці 2021 року стартап WayRay представив концепт автомобіля Holograktor з екраном доповненої реальності у все лобове скло. Він складається з двох шарів, між якими знаходиться фотополімерне покриття дисплея.
Тобто це не лише монітор, а й звичайне вікно, через яке видно дорогу. За задумом на нього можна проектувати повідомлення для водія та карти, а також розважальний контент та рекламу.
Комментарии Оставить комментарий