Цитаты великих
Опрос посетителей
Як почуватися впевнено в розмові з тим, хто вищий за тебе за статусом
19.02.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Кожен з нас час від часу виявляється в ситуаціях, коли нам доводиться взаємодіяти з людьми, які вищі за нас за статусом. Чим сильніше відчувається ця різниця, тим більше з'являється сумнівів у собі та своїх силах.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Однак тобі важливо вміти вибудовувати спілкування з абсолютно різними людьми, в тому числі і набагато успішніше, багатше, розумніше і так далі.
Щоб триматися впевнено у процесі розмови, скористайся наступними порадами.
Підготуйся до розмови наперед
Найкраще, що ти можеш зробити, якщо про майбутню розмову ти знаєш заздалегідь, це підготуватися до неї.
Ознайомся з основними темами розмови, подумай, які думки та ідеї ти можеш привнести до діалогу. Якщо ти сумніваєшся у своїх знаннях, то не заважає заповнити прогалини у знаннях.
Пам'ятай: що більше інформації ти отримаєш, то впевненіше зможеш почуватися під час розмови.
Не показуй сумніви у своїх діях
Чи не більше ти сумніваєшся в собі, тим менше оточуючі вірять твоїм словам.
Переконати когось у своїй правоті та значущості неможливо, якщо ти переконаний у протилежному.
При розмові з тим, хто вищий за тебе за статусом, ти повинен триматися впевнено, відкинувши всі сумніви. Інакше розмова може залишити переважно негативні почуття.
Поводься впевнено
У більшості випадків люди ставляться до тебе так, як ти сам до себе ставишся. Якщо ти любиш і цінуєш себе, ти не терпітимеш на свою адресу необґрунтовану критику, поблажливі жарти чи неповажні висловлювання.
Швидше за все, ти відразу ж позначиш співрозмовнику свої особисті межі і при їх недотриманні волієш закінчити розмову. Насправді, це швидко зчитується оточуючими, тому твоя впевненість — запорука хорошого ставлення від інших людей.
Якщо ж ти переконуєш самого себе в тому, що ти недостатньо компетентний у питанні і не досяг успіху в тому, що ти робиш, то не дивуйся неповазі. Поки ти сам не повіриш у себе та свою значущість, ти не примусиш когось іншого зробити це.
Не применшуй своїх переваг
У кожної людини, крім недоліків, є ще й певні переваги. Іноді вони можуть здаватися надто незначними чи банальними, але суть від цього не змінюється.
Коли ти розмовляєш з кимось, хто вищий за тебе за статусом, намагайся тримати в голові думка про те, що ти не кращий і не гірший за свого співрозмовника.
Ти просто інша людина, і тобі теж є чим похвалитися або чим пишатися. Для того щоб почуватися комфортно у спілкуванні з будь-якими людьми, тобі важливо позбутися звички применшувати свої переваги.
Вчися ставитися до себе об'єктивно, будь терпиміше до своїх невдач і не дозволяй нікому переконувати тебе в тому, що ти не заслуговуєш на шанобливе ставлення до себе.
Залучайся до розмови
Звичайно, якщо ти зображатимеш із себе байдужу людину, поводишся відсторонено, здебільшого мовчати і зберігати свою думку при собі, доброї розмови не вийде.
Співрозмовнику незабаром стане нудно з тобою, і він віддасть перевагу закінчити ваше спілкування. А твоя невпевненість і страх перед розмовами з оточуючими після такої ситуації зашкалюватимуть, що негативно позначиться на твоїх перспективах.
Вчися залучатися до бесіди: приділяй людині увагу, проявляй інтерес, питай про її думку та погляди, поділися з нею ідеями і так далі.
Демонструй те, що тобі не все одно на тему вашої розмови, це допоможе вам встановити позитивну атмосферу і зробити спілкування рівноцінним.
Зберігай позитивний настрій розмови
Незважаючи на те, з ким саме ти розмовляєш, стеж за настроєм вашої взаємодії.
Краще, якщо ти підтримуватимеш позитивні теми, ділитися позитивними емоціями і зберігати атмосферу взаємної поваги.
Кожна людина, незалежно від свого статусу, любить та цінує відчуття комфорту та безпеки. А воно, своєю чергою, залежить саме від настрою розмови.
Став себе на місце співрозмовника
Перш ніж переживати про різницю у вашому соціальному статусі, постав себе на місце свого співрозмовника.
Напевно, у нього теж є достатньо причин для страху і тривоги. Наприклад, він може турбуватися про враження, яке справить на тебе і оточуючих, про те, як ти сприймеш його ідеї, може сумніватися у своєму вмінні правильно доносити думку або ж просто відчувати дискомфорт через вимушене спілкування.
Далеко не всі професіонали своєї справи чи фахівці, які обіймають високопосадовці, люблять і вміють взаємодіяти з іншими людьми — пам'ятай про це. Всі ми люди, і у кожного з нас є свої сумніви, побоювання, причини для тривоги та стресу.
Як тільки ти перестанеш ідеалізувати свого співрозмовника, вважаючи, що ваше спілкування не викликає в ньому жодних почуттів, ти зможеш розслабитись і стати самим собою.
Пам'ятай про те, що ви – рівноцінні учасники діалогу
Діалог – це завжди про взаємодію, обидва його учасники однаково важливі. На відміну від монологу розмова має на увазі, що кожен із вас буде ділитися своєю думкою, знаннями, навичками та життєвим досвідом.
Так що не варто ставити себе в позицію німого слухача, навіть якщо ти вважаєш, що твій співрозмовник набагато освіченіший, краще за тебе розбирається в темі розмови і так далі.
Будь сміливішим, адже цікавим діалог може бути не тільки в тому випадку, коли обидві людини знаходяться на одному рівні.
Незважаючи на те, що не маєш великого досвіду за плечима або не можеш похвалитися високою посадою та успішною кар'єрою, ти все одно можеш підкинути своєму співрозмовнику небанальні питання, поділитись нестандартним поглядом на ситуацію чи просто підтримати його ідеї.
Комментарии Оставить комментарий