Цитаты великих
Опрос посетителей
5 способів залишатися спокійним, коли твій співрозмовник переходить на особи
10.01.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
На жаль, у суперечках рідко є хоч якийсь сенс. Кожен учасник насамперед хоче довести свою правоту і заради цього іноді йде крайні заходи. Коли аргументи закінчуються, твій співрозмовник може дозволити собі перейти до особистості.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Ображати опонента у відповідь – не найкраще рішення. Нічим хорошим такий вчинок тобі не закінчиться, ти хіба що опустишся до рівня людини і продемонструєш оточуючим найгірші свої риси характеру.
У будь-якій ситуації найгідніша стратегія – залишатися холоднокровним. Це показує твою витримку, уміння контролювати свої емоції, не піддаватися маніпуляції та апелювати фактами.
Ось кілька способів, які допоможуть тобі зберігати спокій, навіть якщо твій співрозмовник дозволяє собі дуже багато.
Не сприймай все на свій рахунок
Не приймай на свій рахунок те, що співрозмовник висловлює тобі на емоціях. Часто мета людини просто відстояти свою позицію будь-якими можливими способами, змусити тебе поміняти свою думку.
Також перехід на особистості може означати, що твій співрозмовник занадто злий, щоб контролювати себе, і хоче зачепити тебе болючіше. Його слова можуть взагалі не відображати реального стану справ. Тож не варто надто чіплятися за почуте на свою адресу.
У моменти, коли ти ведеш із кимось запеклу суперечку, корисно нагадувати собі, що твій співрозмовник використовуватиме будь-яку можливість, щоб здобути перемогу.
Нехай навіть вона буде уявною чи нечесною. Ті слова, які будуть висловлені у твою сторону, навряд чи можна вважати об'єктивними.
Швидше, це буде спроба перебільшити або применшити якісь із твоїх якостей, викликати в тебе почуття провини або змусити сумніватися в правильності твоїх дій.
Зрозумій, що така поведінка – ознака невпевненості у собі
Відмінний спосіб перестати виходити з себе в моменти, коли твій співрозмовник переходить на особистості, – пам'ятати про справжні причини такої поведінки. Ця звичка демонструє зовсім не впевненість у собі та у правильності своєї думки, а якраз навпаки.
Коли людина починає втрачати позиції, у неї закінчуються аргументи, і він розуміє, що найближчим часом суперечка закінчиться, і вона не вийде з неї переможцем, у хід йдуть будь-які кошти.
Якщо ти впевнений у тому, що правда на твоїй стороні – ти навряд чи витрачатимеш час, сили та нерви на те, щоб переконати співрозмовника в чомусь. Швидше за все, тобі нецікаво доводитиме свою правоту.
Просто тому, що в цьому немає сенсу: рано чи пізно людина зрозуміє, що вона помилялася. А поки що цього не сталося, ти не зможеш змінити чужу думку навіть за наявності великої кількості фактів та інших доказів.
Негатив у відповідь на негатив лише виставить тебе не в кращому світлі
Пам'ятай про те, що мета твого співрозмовника – вивести тебе на негативні емоції. Людина, яка кричить чи лається у суперечці з будь-ким, не викликає довіри з боку оточуючих.
Автоматично в ньому зчитується невпевненість у собі, невміння довести свою позицію спокійно, без зайвого шуму лише завдяки аргументам і фактам.
Крім того, негатив у відповідь на негатив може погано вплинути на твою репутацію в принципі.
Справжні професіонали своєї справи, люди, які не сумніваються у своїх рішеннях та вчинках, ті, хто не залежить від чужої думки – не витрачають час і сили на те, щоб брати участь у лайці з будь-ким.
Твій співрозмовник лише виставить тебе не в кращому світлі, якщо доб'ється від тебе реакції на його слова.
Пам'ятай, що спокій дратує набагато сильніше, ніж агресія
Коли твій співрозмовник переходить на особистості, він очікує від тебе негативу у відповідь. Отримуючи його, він розуміє, що все робить правильно, і надалі може використовувати свою поведінку як маніпуляцію.
Якщо ж ти зумієш стриматись і залишитися незворушним, це поставить людину в глухий кут.
Намагаючись вивести тебе на емоції, він зазнає нищівної поразки. Ти ж можеш скористатися його розгубленістю і закінчити суперечку, не підвищуючи голоси і не використовуючи лайки.
Спокій у відповідь на спроби торкнутися тебе – це більш ніж гідна заява про те, що ти не бажаєш опускатися до образ. Занадто мало людей можуть похвалитися вмінням контролювати свої емоції і керуватися хіба холодним розумом.
Тим більше, навряд чи твій співрозмовник сам захоче продовжувати суперечку, бачачи, що ти ніяк не реагуєш на її поведінку. У цьому просто не буде сенсу, адже перехід на особи зазвичай означає, що в людини закінчилися аргументи.
Шукай справжні причини своєї агресії
Коли людина переходить на особистості і починає висловлювати тобі малоприємні речі, важливо не йти з головою в емоції, а спробувати проаналізувати свої реакції.
Важливо зрозуміти, що викликає у тебе агресію у відповідь. Можливо, ти сердишся на те, що твій співрозмовник не чує тебе і заперечує твої аргументи або торкнувся теми, яка для тебе є болючою, а може, його слова певною мірою підтверджують твої власні побоювання щодо себе та правильності твоїх вчинків.
Як би там не було, сильні емоції викликає лише те, що дійсно знаходить у тобі відгук, про що ти переживаєш і в чому ти сумніваєшся. Якщо ти зумієш розібратися в справжніх причинах своєї реакції на слова співрозмовника, ти зможеш взяти під контроль свою поведінку.
Визнання проблеми – це перший крок на шляху до її вирішення. Навряд чи тебе зможуть зачепити висловлювання про твої минулі помилки, якщо ти зможеш прийняти їх, пробачити себе, перестати на цьому зациклюватися і почати знову довіряти своїм висновкам.
Вислухай те, що тобі каже людина, або закінчи діалог з нею, зійшовшись на те, що кожен із вас залишиться при своїй думці. А залишившись наодинці з самим собою, добре проаналізуй суперечку, що відбулася.
Комментарии Оставить комментарий