Цитаты великих

Мудрее вас сделают две вещи: книги, которые вы прочтете, и люди, с которыми вы встретитесь.

Опрос посетителей

Сколько тебе лет?

Чому алкоголь корисний: нове дослідження

20.06.2023 — Внешность и здоровье
Чому алкоголь корисний: нове дослідження

Суперечки про те, чи корисне спиртне у помірних кількостях, не вщухають у науковому світі. Але на цей раз останні дані розкривають проблему з несподіваного боку.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Ви, звичайно, читали, що споживання алкоголю в розумних кількостях (1 порція на день для жінок і 1-2 на день для чоловіків) знижує ризик серцево-судинних захворювань. Вчені повторювали досліди на цю тему багато разів і з явним задоволенням.

Ось тільки залишалося невідомим, чи впливає спиртне безпосередньо на серцево-судинну систему, чи це відбувається через якісь неявні фактори.

Ну, може, ці люди, що інтелігентно випивають, відрізняються свідомістю і краще дбають про здоров'я. Або алкоголь, сприяючи травленню, дозволяє знизити рівень холестерину у крові. Словом, залишалися неясності.

І ось група вчених із Массачусетського госпіталю під керівництвом К. Мезуе та М. Осборна провели масштабне дослідження за участю понад 50 тисяч осіб. Для початку, звичайно, вкотре перевірили відоме: чи знижує відповідальне вживання алкоголю ризик розвитку серцево-судинних захворювань? Виявилося, що так, у цьому Массачусетс не відрізняється від решти світу.

А ось на другій стадії досліджень вдалося виявити, що регулярне вживання малих доз алкоголю пов'язане з довгостроковим зниженням сигналів стресу в мозку. Саме довгостроковим, не в сенсі «накотив – заспокоївся», а за принципом «я взагалі рідко хвилююсь».

Вчені вважають, що саме це значною мірою впливає на зниження серцево-судинних захворювань. На наступному етапі досліджень вони розглянули, як алкоголь урятує від серцево-судинних захворювань людей, схильних до тривожного розладу психіки. Виявилося, що у цій групі 1-2 порції спиртного на день майже вдвічі зменшують згадані ризики!

Зрозуміло, що вчені-медики не бажають виступати адвокатами алкоголю. Один з учасників дослідження доктор медичних наук кардіолог Ахмед Тавакол сказав: «Ми хотіли зрозуміти, як помірне вживання алкоголю знижує ризик серцево-судинних захворювань. І якби ми могли знайти цей механізм, нашою метою було запропонувати інші підходи, які можуть відтворити його без несприятливих побічних ефектів, пов'язаних з алкоголем».

Так, лікарю, такі підходи є. Але, на жаль, у більшості країн світу вони заборонені.

Насамкінець не можемо не навести слова масачусетських вчених про те, що більше 14 порцій алкоголю на тиждень збільшують ризик серцевого нападу та знижують загальну активність мозку. Тож не надто захоплюйтеся профілактикою!

Комментариев: 0 Источник: MEN'S CULT - Мужской Журнал

Теги:   #здоровье#алкоголь#мужчина#

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Карьера 0 6 фактов, которые изменят твоё представление о привычных вещах Юмор 0 Как стать режиссером собственного порно Секс 0 Ученые: какое порно возбуждает быстрее всего (!) Юмор 1 Как НЕ надо шутить с друзьями в присутствии вашей девушки Секс 0 Как использовать руки в сексе Вокруг света 0 Странные сексуальные традиции Звезды 0 Белла Хадид снялась в провокационной кампании Self-Portrait Звезды 0 Кэндис Свэйнпоул для февральского Dqker Nation Карьера 0 15 признаков того, что твои друзья - дерьмо Юмор 0 Как укротить pевнивую девушку Секс 0 8 сексуальных поз, которые слишком переоценены Юмор 0 Все фазы секса в длительных отношениях (в гифках) Карьера 0 5 шагов, которые помогут вырваться из порочного круга бедности Автомобили 0 Як водіння автомобіля зміниться до 2030 року В курсе 0 Вийшов новий трейлер бойовика «Карате-пацан: Легенди» з Джекі Чаном та Ральфом… Внешность и здоровье 0 Ліонель Мессі випустив свій дебютний аромат Карьера 0 15 нелогічних фактів, якими ти здивуєш будь-якого співрозмовника Карьера 0 5 ознак того, що ти нав'язуєшся людині Карьера 0 Як представлятися без незручності і заводити більше нових знайомств Юмор 0 4 главных отличия порно 90-х от современного
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.