Цитаты великих
Опрос посетителей
Як вести розмову з людиною, яка завжди сперечається з тобою
20.09.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Незгода — невід'ємна частина людського спілкування. Всі люди різні, у кожного з нас є своя система цінностей, свій унікальний досвід, накопичений упродовж життя та визначальний наші рішення. Часто ми не сходимося у поглядах чи маємо прямо протилежну думку, що абсолютно нормально.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Хтось старанно уникає суперечок, не торкаючись у розмовах деяких тем. Інші відразу вступають у конфлікт, намагаючись нав'язати тобі свою думку.
Підтримувати спілкування з такими людьми складно, особливо якщо в цій ролі виявляється твій родич, друг або кохана людина.
Сьогодні ми розповімо, як розмовляти з тим, хто завжди сперечається з тобою.
Задавай правильні питання
Пам'ятай, що твоя мета - не виграти суперечку, поклавши свого супротивника на лопатки. Перед тобою стоїть завдання: зрозуміти, що має на увазі співрозмовник і вирішити проблему, що склалася, врегулювати конфлікт.
Виявляй цікавість, намагайся зрозуміти точку зору людини, не сприймай інформацію, яку він намагається донести, у багнети.
Але найголовніше – став правильні питання. Якщо ти навчишся грамотно формулювати питання, то зможеш швидко виявляти суть вашого непорозуміння. Може виявитися, що ви схожі погляди на проблему, просто викладаєте їх по-різному і не розумієте цього.
Крім того, правильно сформульовані питання дадуть твоєму співрозмовнику зрозуміти, що ти налаштований на діалог і справді слухаєш і чуєш його.
Обов'язково цікався, що спонукає людину думати певним чином, що призвело її до таких висновків, уточнюй, чи ти вірно розумієш сказане ним.
Підкріплюй свої слова фактами
У будь-якій суперечці важливо навчитися відсувати емоції на другий план, спираючись на логіку та факти. Якщо ти маєш протилежну точку зору з питання, що обговорюється, надай співрозмовнику свою доказову базу.
Наведи статистику, спирайся на думку експертів, підтримуй свої слова фактами, які у разі потреби можна перевірити. Це надасть ваги всьому, що ти говориш, і змусить твого опонента пом'якшитися.
Крім того, апелюючи до фактів, ти зробиш ваш діалог більш конструктивним. Ви обоє розумітимете, що ваша мета — не перемогти у суперечці, натиснувши на опонента, а стримати емоції та дійти найбільш об'єктивних висновків.
Визнавай часткову правоту співрозмовника
Людям дуже не подобається бути неправими у чомусь. Тому вони йдуть до самого кінця, у будь-який спосіб намагаючись довести, що правда на їхньому боці.
Використовуй маленьку хитрість, здатну підкріпити самооцінку людини та надати вашому спілкуванню атмосфери поваги. Визнавай часткову правоту свого опонента. Наприклад, якщо твій співрозмовник висловив аргумент, з яким ти згоден хоча б почасти, обов'язково повідом про це йому.
Навіть якщо ви зійшлися на думці в якійсь дрібниці, що не особливо впливає на результат вашої суперечки. Людині буде приємно, і вона відчує, що ти не ставиш перед собою завдання принизити її, довести, що вона не має рації.
Крім того, знайшовши хоч якісь точки дотику, ви швидше дійдете взаєморозуміння і спокійно вирішите конфлікт.
Не узагальнюй
Намагайся уникати будь-яких узагальнень. У суперечці важливо залишатись максимально чітким, щоб твій співрозмовник точно розумів, про що ти говориш. Краще, якщо ти ілюструватимеш свої слова конкретними прикладами, називати речі своїми іменами, не намагаючись завуалювати якесь поняття чи явище.
Якщо ви вже почали сперечатися про проблему, то знайдіть у собі сили залишатися гранично чесними перед собою та вашим співрозмовником. Узагальнюючи свій досвід, приклади з життя або сам вплив проблеми, що обговорюється, ти ламаєш взаєморозуміння.
Люди і так мислять і сприймають інформацію по-різному, ґрунтуючись на своїх відчуттях та накопиченому досвіді, а ти додаєш до цих факторів ще й відсутність конкретики у своїй розповіді.
Шукай компроміси
Якщо тобі дорого спілкування з людиною або ти розумієш, що сваритися через обговорювану вами проблему, - затів так собі, шукай компроміси. Часто суперечка може перетворитися на боротьбу за перемогу, що завадить вам дійти більш-менш об'єктивних висновків.
Замість того, щоб намагатися здобути гору над співрозмовником, пам'ятай про те, що ваша мета — дізнатися нову інформацію та зрозуміти погляди один одного.
Ти не маєш виступати проти людини, роблячи її своїм опонентом. Навпаки, ви обидва повинні прагнути одного й того ж — ставити себе проти проблеми, яку обговорюєте.
Тому намагайся шукати компроміси в будь-якій суперечці, пропонуй співрозмовнику альтернативні рішення, які однаково влаштують вас двох, не будь занадто категоричним, підтримуй шанобливу атмосферу спілкування: уникай образ, принижень та показової упередженості.
Не вступай у суперечку, якщо співрозмовник тебе провокує
Якщо твій співрозмовник вдається до різних провокацій, намагаючись втягнути тебе в конфлікт, не піддавайся цьому.
Зберігати рівновагу в такому разі може бути дуже важко, але пам'ятай про те, що ти будеш приречений програти суперечку.
Адже в нестабільному стані ти не можеш використовувати весь свій потенціал, тверезо мислити, наводити вагомі аргументи на захист своєї позиції, покладаючись лише на логіку, і так далі.
Найефективніше рішення в такому разі дати зрозуміти опоненту, що ти розпізнав його провокації. Будь-якого маніпулятора це застає зненацька, тому що ти не поспішаєш вестися на його слова та дії, а значить, вибиваєшся зі звичного для нього сценарію.
Повідом, що ти розмовлятимеш лише тоді, коли відчуєш себе готовим до цього і не побачиш на свою адресу зневажливого ставлення.
Комментарии Оставить комментарий