ТОП-10 популярных новостей
7 ознак, що дівчина бачить у тобі невпевненого чоловіка - навіть якщо ти цього… 13.08.2026 — Психология отношений — 0 Як реально накачати м'язи: 7 принципів, які перетворюють тренування на результат 12.08.2026 — Внешность и здоровье — 0 Квартира, сайт і трохи здорового глузду: як змінюється ринок нерухомості 06.08.2026 — В курсе — 0 Коли між вами лише хімія: 9 ознак, що стосунки тримаються на емоціях, а не на… 31.07.2026 — Психология отношений — 0 10 ознак, що ви скоро розлучитеся 23.07.2026 — Психология отношений — 0 Секс за розкладом? Чому це зовсім не нудно, а може стати секретною зброєю… 17.07.2026 — Секс — 0 Друзі проти ваших стосунків? 5 причин, чому чужа думка впливає сильніше, ніж ти… 16.07.2026 — Психология отношений — 0 Reddit: 12 мудрих порад 20-річним від тих, кому вже за 40 09.07.2026 — Юмор — 0 9 помилок, через які ти виглядаєш "занадто" старанним, коли намагаєшся бути… 07.07.2026 — Карьера — 0 Скільки білка насправді потрібно чоловікові? Правда, про яку мовчить реклама… 02.07.2026 — Внешность и здоровье — 0

Цитаты великих

Мы не хозяева собственной жизни. Мы связаны с другими прошлым и настоящим. И каждый проступок, как и каждое доброе дело, рождают новое будущее. Облачный атлас

Опрос посетителей

Укажите Ваш пол

5 хвороб, від яких рятує алкоголь

22.12.2022 — Внешность и здоровье
5 хвороб, від яких рятує алкоголь

Ні, ми не про ситуацію, коли врятувати життя і свідомість може лише холодне пиво. Ми зараз серйозно поговоримо про позитивну дію випивки з погляду сучасної науки.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Лікувальні властивості алкоголю приписували з давніх-давен. Ні, пияцтво вже тоді не всі схвалювали. Наприклад, Карл Великий суворо карав за пияцтво.

Сам же він являв підданим зразок помірності і рідко випивав понад три кубки вина за обідом. Користь розумного вживання спиртного тоді вважалася справою очевидною.

 

У XXI столітті стало очевидним, що французька влада в ханжестві своєму погарячилася. Вчені довели, що вино допомагає запобігти низці небезпечних захворювань.

 

Проти ішемічної хвороби серця

Американський журнал клінічного харчування (American Journal of Clinical Nutrition) пише, що помірне вживання алкоголю, особливо сухого червоного вина, допомагає підвищити рівень поліненасиченої жирної кислоти омега-3 в організмі.

А це запобігає розвитку ішемічної хвороби серця.

 

Проти атеросклерозу

Вчені довели, що сухе червоне перешкоджає розвитку атеросклерозу та покращує роботу серцево-судинної системи в цілому.

Відбувається це завдяки ресвератролу, що розширює судини і рятує їх від атеросклерозу. Однак ресвератрол міститься не у будь-якому червоному вині.

Лідери за його змістом – сорти Піно, Мерло, Сапераві, Пінотаж, Каберне.

 

Проти раку

Крім того, ресвератрол — один із найпотужніших антиоксидантів, тобто онкопротекторів.

Журнал для онкологів Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention пише, що для чоловіків, які випивають один-два келихи сухого червоного вина на день, ризик раку легень знижується на 60%. Але тільки у некурців. І тільки п'ють сухе червоне.

Онкологи з університету Відня з'ясували, що таке вино на 10% знижує і ймовірність захворювання на рак передміхурової залози.

 

Проти хвороби Альцгеймера

Дослідники з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі (UCLA) виявили, що поліфеноли, що містяться у червоному вині, пригнічують зростання деяких білків.

Тих, які утворюють бляшки, відкладаються в мозку і викликають хворобу Альцгеймера.

 

І головне – для схуднення!

Портал «МедикФорум» повідомляє (без посилання на дослідників), що вживання червоного сухого вина з винограду Шираз, Каберне та Мерло сприяє схуднення.

Щоб це спрацювало, перший келих вина треба випити за 10-15 хвилин до їди, другий келих - разом із їжею.

 

Тож скільки пити, щоб бути здоровим?

На жаль, щодо допустимої кількості червоного вина при щоденному вживанні вчені сперечаються. Найчастіше йдеться про два келихи по 150 мл для чоловіків і один - для жінок.

Доведено, що у прекрасної статі печінка гірше справляється з алкоголем – про це пише журнал Research Society on Alcoholism.

Однак канадці з Центру серця Пітера Манка говорять про те, що чоловікам слід обмежитися одним келихом на день. На їхню думку, після другої порції корисний вплив вина на серцево-судинну систему знижується.

За ступенем корисної дії до червоного вина наближаються і якісні витримані дистиляти. Насамперед це, звичайно, коньяк. Розмір однієї порції медики визначають 30 мл.

До речі, щодо вина поняття «один келих» у різних вчених варіюється від 125 до 180 мл. Мабуть, тут підключається чинник особистої зацікавленості.

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
Внешность и здоровье 0 8 продуктов, приводящих к ожирению, и чем их заменить Психология отношений 0 8 головних причин, чому закінчуються тривалі стосунки Карьера 0 7 ознак, що ти здатний стійко пережити будь-які труднощі В курсе 0 Вышел трейлер нового спецвыпуска The Grand Tour В курсе 0 Рассел Кроу в первом трейлере фильма "Неистовый" В курсе 0 В Канаде придумали очки, которые не дают бездельничать В курсе 0 Дуэйн Джонсон в новом трейлере "Джуманджи" В курсе 0 Брюгге в полуфинале Кубка УЕФА сезона 1987/1988 В курсе 0 Едді Мерфі загадує неправильне бажання в трейлері «Цукеркового провулка» Секс 0 7 ошибок, которые делает мужчина, пытаясь склонить девушку к сексу Карьера 0 Почему современный мужчина обязан быть красивым Карьера 0 «У меня так в резюме написано?» Что нельзя говорить на собеседовании Психология отношений 0 Pеально ли найти достойную жену после 30 Юмор 0 9 типов парней в интернете, знакомства с которыми избегают девушки Психология отношений 0 Ученые: хочешь нравиться женщинам? Преувеличивай свой возраст! Автомобили 0 7 опасных ситуаций, которые поджидают тебя на дороге осенью В курсе 0 Вышел трейлер фильма «Шан-Чи и легенда Десяти колец» от Marvel Внешность и здоровье 0 9 признаков, что тебе нужно быть внимательнее к своему здоровью Психология отношений 0 6 речей, які найскладніше прийняти після розриву стосунків Звезды 0 Памела Андерсон для W Magazine
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.