Цитаты великих

Одним из главных признаков cчастья и гармонии является полное отсутствие потребности кому-то что-то доказывать.

Опрос посетителей

Какой у тебя автомобиль?

Новий логотип Kia збиває людей з пантелику

23.11.2022 — Автомобили
Новий логотип Kia збиває людей з пантелику

Ще на початку минулого року компанія Kia оновила логотип: він став двовимірним і втратив овальну рамку, а назва виконана іншим шрифтом порівняно з колишньою емблемою, яка використовувалася з 1994 року. Новий шрифт збиває людей з пантелику – замість трьох знайомих букв вони бачать «KN» з перевернутою літерою N. Через це Google щомісяця отримує близько 30 тисяч запитів про автомобільний бренд «KN». Причому кількість запитів побільшало влітку минулого року, коли Kia почала активно змінювати емблеми на існуючих моделях.

Обережно: 18+! 

У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки. 

Приєднуйтесь!

Портал Carscoops звернув увагу, що питання про "невідому" марку KN ставлять і на Reddit - там один з користувачів розмістив фотографію Kia Carnival і запитав, що це за автомобіль.

Згідно з даними Google Trends, нова емблема Kia збиває з пантелику не тільки американців, а й жителів Австралії, Канади та Великобританії, які теж гуглять KN.

Серед найпопулярніших запитів позашляховик KN, ціна автомобіля марки KN і електричний автомобіль марки KN. У США серед пошукових запитів зустрічаються "Що за марка автомобіля KN", "Автомобіль KN Carnival", "Що таке KN" та "Автомобіль KN Telluride".

При цьому марка Kia зустрічається у пошукових запитах у рази частіше – її забивають у пошук 1,83 мільйона разів на місяць.

Тим часом, сам автовиробник пояснює, що безперервна лінія, що утворює назву марки в логотипі, символізує «прихильність бренду до прагнення створювати для клієнтів миттєві при будь-якій взаємодії, а його симетрія демонструє впевненість».

Східні лінії у свою чергу «втілюють зростаючі амбіції бренду і те, що він пропонує клієнтам».

Разом з логотипом Kia змінила і девіз: "Мистецтво дивувати" (The Power to Surprise) поступився місцем слогану "Рух, який надихає" (Movement that Inspires).

Комментарии Оставить комментарий

Комментарий успешно добавлен
Вы не заполнили все поля
Рекомендуем посмотреть
В курсе 0 7 речей, які неправильно показані у бойовиках Карьера 0 Как избежать сокращения MC Like 0 Точеные тела в июньском Vogue Секс 0 Не стесняйся самостимуляции и еще 9 советов, которые превратят тебя в постели в… Секс 0 Секс утрьох та підглядання: 7 найпопулярніших жіночих сексуальних фантазій Психология отношений 0 Ученые: обнаружено самое главное условие идеального первого свидания Внешность и здоровье 0 Правда ли, что кока-кола разъедает желудок Юмор 0 Классификация нищебродов Секс 0 4 совета, как качественно улучшить мастурбацию Внешность и здоровье 0 H&M выпустили куртку для объятий на расстоянии Секс 0 5 причин, чому спонтанний секс - не така гарна ідея Звезды 0 Хайді та Лені Клум для рекламної кампанії спідньої білизни Intimissimi Звезды 0 Актриси, що знімаються в постільних сценах без дублерш Внешность и здоровье 0 20 заповідей затятих курців Звезды 0 Фото дня: горячее фото Кайли Дженнер для Kylie Cosmetics Юмор 0 8 жизненных ситуаций, которые проверят твои отношения на прочность MC Like 0 Элль Троубридж для рекламной кампании солнцезащитных очков asteri Психология отношений 0 Как добиться от своей женщины уважения: 13 золотых правил Секс 0 #говоритмужчина: правила незащищённого секса Внешность и здоровье 0 adidas Originals снял в своем ролике 11 самых перспективных исполнителей
Подписаться на новости Чтобы всегда быть вкурсе событий, получать советы и разные предложения - подпишитесь на нашу рассылку.