Цитаты великих
Опрос посетителей
Як поводитися у спілкуванні з колегою, який провокує тебе на конфлікт
02.02.2024 — Карьерагроші Заробляй
крипту
Взаємодія з колегами в робочому середовищі не завжди приємна. Окрім людей, які завжди готові прийти на допомогу, у колективі можуть опинитися і любителі конфліктувати.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Причому вони цілком можуть навмисно провокувати на конфлікт і тебе, байдуже, чи є на те об'єктивні причини, чи ні.
Але для того, щоб зберегти репутацію та залишатися продуктивним, тобі необхідно навчитися правильно поводитися з такими колегами.
Ось кілька стратегій, які дозволять тобі виходити із неприємних ситуацій переможцем.
Не ігноруй його нападки
Найпоширеніша захисна реакція у ситуаціях, коли хтось намагається вивести тебе на конфлікт, це ігнорування. Звичайно, конфлікт не закінчиться нічим добрим для тебе, але це не означає, що ти маєш терпляче чекати, коли колезі набридне над тобою знущатися.
Крім того, ігнор з твого боку може лише посилити напругу між вами, тому вам двом нестерпно працюватиме на одній території.
Навіть якщо ти рідко перетинаєшся із колегою-провокатором, це не привід мовчати. Але й влаштовувати розбірки з такою людиною – не найкраща ідея.
Відмовся від активних дій, що здійснюються на емоціях. Натомість познач, що ти помітив зміни в поведінці колеги і вони тебе не влаштовують.
З'ясуй стосунки з ним відразу, задай питання і дізнайся, чим викликані його слова та вчинки. Так ти зможеш уникнути зайвого стресу, збережеш об'єктивність та продемонструєш колегам свій професіоналізм.
Уникай скарг на його поведінку
Провальна стратегія — скаржитися на поведінку людини колегам або начальству.
Чим більше ти розповідатимеш про чужі провини та спроби вивести тебе на конфлікт, тим більше сумнівів буде у оточуючих у твоєму вмінні працювати в колективі та вирішувати нагальні проблеми.
Ти ризикуєш створити собі імідж постійно незадоволеної людини, скиглію і скаржника, який тільки заважає іншим трудитися. І позбавитися такої репутації буде дуже складно.
Крім того, керівник навряд чи втручатиметься у несерйозні конфлікти між підлеглими. Якщо ти здатний самостійно вирішити складну ситуацію, зроби це, не втягуючи у процес нікого довкола.
Не звинувачуй його у вчинках, а говори про свої почуття
Перше, що хочеться почати робити, коли тебе провокують на конфлікт, це якось позначити дії людини.
Наприклад, вказати йому на те, що ти розпізнав маніпуляцію чи зрозумів, з якою метою він каже ті чи інші речі. Але не поспішай звинувачувати колегу в його вчинках, хоч ти й упевнений у своїй правоті.
Самі по собі звинувачення ніяк не допоможуть тобі виправити ситуацію, що склалася, і тільки ще сильніше роздратують провокатора.
Це буде ще один привід у його скарбничку причин досягти бажаної сварки. Людям вкрай неприємно, коли їхні вчинки аналізують і тим більше, коли їх у чомусь звинувачують.
Спробуй інший підхід, практично безпрограшний. Замість звинувачень почні говорити про свої почуття та реакції, які викликає поведінка колеги.
Так ти змістиш фокус на себе, уникнеш обвинувального тону і чітко даси зрозуміти, звідки беруться негативні емоції, які ти відчуваєш.
Може виявитися, що людина зовсім не хоче конфлікту з тобою, а щиро вважає, що в його словах та діях немає нічого образливого.
Не піддавайся на провокації
Людина, яка провокує тебе на конфлікт, намагатиметься будь-якими способами втягнути тебе в негативний діалог із нею або викликати в тебе сильну емоційну реакцію.
Твоє завдання – не дати йому це зробити. Відповідати такому колезі необхідно по-дорослому: відкинувши всі почуття, спокійним тоном і лише по суті.
Якщо в тебе вдасться витримати конструктивний діалог із таким співрозмовником, вважай, що ти вже переміг у вашому протистоянні.
Смішний факт: чим довше тобі вдасться зберігати незворушність, тим більше твій негативний колега почне дратуватися сам.
Якщо людині не виходить домогтися свого звичним способом, він починає сумніватися у своїх силах і шаленіти через невідповідність очікувань і реальності.
Тож найкраща помста у твоєму випадку — це дати оточуючим зрозуміти, що ти непідвладний їхнім маніпуляціям.
Будь чесним та відкритим у спілкуванні
Важлива умова при взаємодії з колегою-провокатором — залишатися чесною та відкритою до діалогу. Чесність взагалі дуже корисна риса, адже вона обеззброює оточуючих.
Вміння говорити про те, що ти відчуваєш, заявляти про свої бажання тощо робить тебе недосяжним для більшості маніпуляторів.
Крім того, залишаючись чесним із колегою, ти позбавляєш його аргументів проти тебе. Усі навколо будуть бачити, що ти добре виконуєш свої посадові обов'язки та проявляєш професіоналізм також і у спілкуванні з колективом.
Відкритість у спілкуванні та твоя готовність вступати в діалог із провокатором допоможуть тобі продемонструвати свої добрі наміри. Закриваючись від взаємодії, ти гірше робиш собі.
Твій опонент може використати твоє небажання говорити з ним у своїх цілях, наприклад він може повідомити про це начальству. Відкритість до спілкування робить тебе невразливим перед провокаціями, що сильно дратує будь-яку токсичну людину.
Залишайся спокійним
Вкрай важливо зберігати спокій у таких напружених ситуаціях. Будь уважнішим до своїх емоцій: тобі потрібно по можливості тримати себе в руках.
Пам'ятай про те, що ти – доросла людина і хочеш створювати правильне враження про себе.
Справжній професіонал своєї справи навряд чи дозволить своїм емоціям перемогти. Сконцентруйся на вирішенні проблеми, яка виникла між тобою та твоїм колегою, а не на самому конфлікті.
Залишаючись спокійним, ти зможеш дотримуватися продуманої стратегії, аналізувати свої та чужі вчинки, виявляти розважливість у діалогах із підбурювачем.
Це, у свою чергу, допоможе тобі заручитись підтримкою колективу, адже оточуючі бачитимуть твоє прагнення врегулювати конфлікт мирно, а також спроби колеги вивести тебе з рівноваги.
Комментарии Оставить комментарий