Цитаты великих
Опрос посетителей
5 марних фішок сучасних автомобілів
30.11.2022 — Автомобилигроші Заробляй
крипту
Ти, мабуть, здивуєшся, дізнавшись, що за розробку цих безглуздих систем та пристроїв деякі автомобільні інженери справно отримували зарплату. А дехто — навіть премії.
Обережно: 18+!
У Telegram-каналі MEN’S CULT ділиться перевіреною інформацією про секс, стосунки та красиві картинки.
Приєднуйтесь!
Система утримання автомобіля у смузі руху
Чому ідея хороша
Все просто. Більшість аварій трапляються через те, що автомобіль виходить зі своєї смуги руху.
Не важливо, де він потім виявляється — на зустрічці чи замотаному навколо стовпа проблема гранично ясна і зрозуміла. Отже, від електроніки потрібно цього не допустити.
Чому насправді все працює не дуже
По-перше, тому, що електроніка намагається триматися у смузі завдяки камерам, що відстежують дорожню розмітку.
Зважаючи на те, що дорожня розмітка в нашій країні — поняття суто умовне, то й функція утримання у смузі працює через раз на третій.
Інший мінус - коригувальні рухи кермом і гальмами, які, як справедливо здається водієві, відбуваються без його волі, взагалі сильно дратують і відволікають.
Безпровідна зарядка
Чому ідея хороша
Мінус один провід в автомобілі – це не може бути погано. Знову ж таки вбудовану зарядку для телефону неможливо забути вдома. Суцільний прибуток.
Чому насправді все працює не дуже
Проблема бездротових зарядок — не лише автомобільних, а й побутових — у їхній невисокій вихідній потужності. Зазвичай вона вбирається у 5-10 Вт.
Вдома цього вистачить, щоб зарядити смартфон за кілька годин. Але в машині сенс індукційної зарядки в тому, щоб пристрій працював одночасно заряджаючи.
За фактом навіть підключений до бездротового джерела живлення телефон розряджається швидше, ніж заряджається. А ще він дуже сильно нагрівається. Вердикт: дорого та безглуздо.
Оздоблення салону панелями «рояльний лак»
Чому ідея хороша
Тому що новенький автомобіль із інтер'єрними панелями а-ля рояль Steinway виглядає розкішно.
Чому насправді все працює не дуже
Вся розкіш зникає без залишку, варто лише автомобілю залишити шоурум.
Загалом через тиждень на рояльному лаку з'являються спочатку подряпини, а потім і потертості. Відбитки пальців на ньому видно вже першого дня після покупки.
А ще рояльні панелі чудово притягують пил. Хочеш, щоб машина виглядала як бак для сміття, — вибирай рояльний лак!
Голосове управління
Чому ідея хороша
Простіше сказати, чим зробити. Чи не так?
Чому насправді все працює не дуже
Проблема в тому, що більшість автомобільних компаній займалися розробкою систем голосового управління окремо один від одного, не враховуючи досвіду та помилок конкурентів. Тому всі «голосівки» є досить сирими, недопрацьованими.
Маленький запас слів і фраз, що розпізнаються, низька швидкодія. У тридцять третій раз за п'ять хвилин спробувавши увімкнути навігатор голосом, ти просто натискаєш на кнопку.
Мімічно-жестикулярний контроль
Чому ідея хороша
Новомодна система, яка стала з'являтися на деяких преміальних тачках, йде ще далі, розпізнаючи команди водія та пасажирів не з голосу, а з жестів.
Теоретично це зручно. Адже мова жестів не потребує перекладу.
Чому насправді все працює не дуже
Все добре працює лише теоретично. Зробив круговий рух вказівним пальцем у повітрі — і машина, зрозумівши, що ти не любиш Дрейка, перейшла на наступний музичний трек. Ось тільки часто замість того, що ти хочеш, вмикається щось зовсім інше.
Безглуздо виходить: хотів змінити музичний трек, а натомість збільшив температуру в салоні, задіявши клімат-контроль. Головне, всі ці безглузді жести у повітрі часто замінюють лише один дотик до кнопки.
То навіщо город городити? Коротше, мімічний контроль у його нинішньому вигляді — це марна трата грошей та часу.
Комментарии Оставить комментарий